Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Annandagen!

Av Lillis - 26 december 2013 10:35

                             Hoppas att eran jul har varit bra, min har varit

                             toppen, firade julafton med mina kära, med

                             god mat som hör julen till.

                             Men nu tycker jag att det är skönt att julen är 

                             över för denna gång, nu får vi blicka framåt mot

                             Nyåret.

                             Grått och trist väder har vi här hos mig, har nu

                             varit ut på en promenad, är tvungen att röra på

                             mig efter all julmat som jag ätit.

                              ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG.  

 
 
Cina

Cina

26 december 2013 10:59

Ja det är verkligen skönt att det är över nu.
Sedan nyår och då går vi mot ljusare tider igen.
Ja man är ju trött på julmat innan man ens har börjat äta av det.
Här blir det vanlig mat framöver.
Solen tittar just nu fram hos mig o det är ljust idag.
Ha en fin Annandag.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 december 2013 15:08

här har det också varit grått och trist idag men vi har ändå sluppit regnet
ha en fortsatt fin annandag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

26 december 2013 16:27

God fortsättning på dig vännen. Det är lite blandade känslor tycker jag då Julen är över.
Fortsätta att må gott. Kram.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

27 december 2013 11:30

Sv: jo :) jag får ta och testa de gröna :)
det grå, trista vädret fortsätter även idag :(
önskar dig en fortsatt bra dag
var rädd om dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

27 december 2013 13:47

Ja nu är julen över,skönt :)
Önskar dig ett par fina dagar av vad som e kvar av detta år :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

27 december 2013 13:50

Här myser vi i fulla drag. Allt är som vanligt förutom julmaten och att maken är ledig ;.)
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 december 2013 21:12

Min julafton var si så där, har inte varit så pigg och ingen ork, som tur är så är det bättre i dag. Jag och maken var ju själva så det var skönt denna julen när jag inte var så alert. Har ätit sparsamt hela helgen så jag har nog snarare gått ner en upp, det är ju ett + … Vad som sker till nyårsafton vet jag inte nu.
Önskar dig fina dagar framöver vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

27 december 2013 21:21

Härligt att du hade en toppenjul. Trots att det inte blev någon snö. Trist att julaftonen regnade bort..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards