Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Lillis - 17 januari 2014 11:03

                            En vacker och solig vinterdag med - 10 grader.

                            Var ut en sväng men fy sjutton vad jag frös om

                             nästippen, när jag i alla fall var ute så passade 

                            jag på att handla hem mat till helgen.

                            I går så var jag och bowlade och hade ett skydd

                            för handleden och det gick hur bra som helst och

                            ingen smärta känner jag i dag.

                           Ska om en stund sätta mig och titta på skidor som

                           jag tycker är så kul.

                            Här på kortet som jag ska visa ligger Snuttan och

                           myser i mitt knä det gör hon varje kväll när jag

                           tittar på Tv.

                              EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards