Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Lillis - 29 januari 2014 11:31

                           Grått och trist väder och solen lyser med sin

                           frånvaro, men vi får väl stråla själva.

                           I går morse när jag slog upp mina ljusblå och

                           tittade ut så hade vi fått jättemycket snö

                           under natten.

                           Så jag pulsade ner till Stadsparken i snön och

                           skulle mata änderna hade samlat på mig en hel

                           påse med mat åt dom, änderna kom i en stor

                           skock mot mig och dom har ju blivit rätt så 

                           tama och närgångna är dom oxå, så jag blev

                           riktigt rädd, men mat fick dom i alla fall.

                            EN BRA ONSDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards