Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2014

Av Lillis - 15 januari 2014 10:31

                                I dag så är det Tulpanens dag och tyvärr så kan

                                jag inte köpa några eftersom Snuttan äter på dom.

                                I går så tog jag en långpromenad hem till Carina, får

                                passa på när hon är ledig var där i några timmar och

                                det var trevligt.

                                Nu ska jag snart sätta lite fart och börja städa i mitt

                                hem så det blir lite ordning igen

                                Har oxå börjat att titta på Farmen, undrar hur denna

                                omgång ska sluta.

                                Har även varit ute och gått i snövädret.

                                    EN BRA ONSDAG SKA NI ALLA HA  

Av Lillis - 13 januari 2014 09:49

                            Burr så kallt vi fått -12 grader i morse, jag vet att

                            det finns dom som har kallare så jag ska väl inte

                            gnälla, menjag gillar inte när det är kallt.

                            Nu börjar solen på titta fram så skönt.

                            Jag hoppas att ni haft en bra helg, för det har jag

                            haft.

                            Efter lunch så ska jag på Medlemsmöte i SKPF, blir

                            intressant att höra om dom har något nytt att berätta

                            för oss.

                            Här sk ni få se en som ligger och bara slappar

                               EN BRA MÅNDAG SKA NI ALLA HA.  

Av Lillis - 11 januari 2014 10:21

                             Nu har snön och vintern kommit tillbaka och-5 grader

                             har vi, jag antar att det är väl bara att gilla läget och 

                             göra det bästa av det. Jag hade velat haft den här 

                             snön på julafton istället för nu, men det är vad jag 

                             tycker.

                              Har i alla fall varit ut en sväng i snövädret.

                              Tror nog att jag ska hålla mig inne resten av dagen

                             och göra lite nytta i mitt hem.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG  

Av Lillis - 9 januari 2014 09:56

                               I går så blev jag så överraskad när min bloggvän

                               Cina ringde och frågade om vi kunde träffas på 

                               stan, och jag svarade henne att jag kan inte komma

                               till Västerås, hon svarade då att hon var i stan och 

                               jag frågade flera gånger om om drev med mig.

                               Hon bestämde att vi skulle träffas vid Guld fynd 

                               Så jag travade ner på stan och mötte henne och sedan 

                               gick vi och åt Pizza och hade det trevligt och mysigt,

                               var sedan med henne till tåget,tack för en trevlig

                               eftermiddag Cina.

                               I dag så vilar jag min handled från Bowlingen så får

                               jag hoppas att det är bättre nästa vecka.

                                 HA EN BRA TORSDAG MINA VÄNNER.

                                  har ni sätt vad knopp jag har  

Av Lillis - 7 januari 2014 11:36

                         Har nu plockat bort Adventsstjärnorna från fönstren,

                         även tagit bort julgardinen i köket, det ända som

                         påminner om julen är ljusslingan på balkongen men den

                         får sitta ett tag till.

                         Är lite bekymrad vet inte om jag kan fortsätta att Bowla

                         har svullnat upp i handleden som jag kastar klotet med,

                         har haft ont sen förra veckan.

                         Samma trista väder har vi i dag oxå.

                           ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

Av Lillis - 5 januari 2014 11:12

                                En mycket dimmig och grå söndag har vi och kallare

                                är det oxå.

                                Var ute en sväng men inte ett dugg skönt var det,

                                så nu tänker jag hålla mig inne resten av dagen,

                                det blir att titta på skidor som jag gillar väldigt

                                mycket och även så får jag väl gosa med Snuttan

                                om hon är på det humöret.

                                Har inte mer att skriva om för dagen.

                                ÖNSKAR ER EN BRA TRETTONDAGSAFTON  

Av Lillis - 3 januari 2014 12:19

                             Vaknade tidigt i morse av att regnet slog mot fönstret,

                              och nu duggar det lite lätt.

                              Sitter och tittar på skidor mellan varven.

                              I går så var jag och bowlade och denna gång så gick det

                              bra för mig.

                              Kom hem för en stund sen, har varit till frissan och klippt

                              mig, så nu ser jag ut som ny igen.

                              När skidorna är slut så ska jag börja med lunchen som 

                              i dag Kassler Bombay ska bli smarrigt och gott.

                              Visar ett kort som jag visat förrut, har inte tagit några

                              nya bilder.

                                HA EN BRA OCH SKÖN FREDAG, VAR RÄDDA OM ER  

Av Lillis - 1 januari 2014 11:43

                               Nu har vi fått ett nytt år och jag hoppas att 2014

                               ska ge er mycket glädje.

                               Som jag skrev om tidigare så skulle jag på fest i

                               går, en mycket trevlig fest med god mat och många

                               dansanta män så nog fick jag svänga mina lurviga

                               allt och det var kul.

                               Vi var oxå ut och tittade på ett mäktigt fyrverkei

                                och efter fyrverkeriet så gick jag hem och fy så

                                rädd min lilla Snuttan var, hon sprang fram och 

                                tillbaka mellan rummen men nu sover hon så gott.

                                  ÖNSKAR ER EN TREVLIG NYÅRSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards