Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Lillis - 19 februari 2014 11:30

                                Idag så lyser solen med sin med sin frånvaro, men

                                ska inte klaga efter två soliga och fina dagar.

                                På morgonen så var det -5 grader här.

                                Men nu har jag varit ute på en skön promenad bra

                                för kroppen och knoppen.

                                I morgon så ska Siv och jag ut på stan och även äta

                                lunch tillsammans.

                                Nu mina vänner så ska jag sätta mig och titta på skidor

                                och mumsa på Vindruvor

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards