Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Lillis - 24 februari 2014 10:53

                              En skön måndag med + 7 grader och snön är ett

                              minne blott.

                              Nu är OS slut och det är ganska så skönt att allt

                              återgår till det normala igen och att jag även får

                              lite gjort hemma.

                              Har nu varit ner på stan en sväng och köpt mig

                              Jeans som jag så väl behövde.

                              Den lilla dammen i Stadsparken är nu fri från is

                              så i dag så var det mycket änder där och simmade

                              runt, så kul att se dom

                                EN SKÖN MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards