Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Lillis - 4 mars 2014 10:04

                              Började min tisdag med att besöka tvättstugan

                              i några timmar, så skönt när tvätten är klar och

                              att man får lite rena kläder igen.

                              I går var jag hem till en arbetskamrat och träffade

                              även några andra som arbetat på samma ställe, så

                              trevligt var det.

                              Nu är jag åter lägenhetsvakt och även titta till 

                              blommorna i en månad, Anita och hennes sambo åkte

                              till Sicilen i morse.

                              Än så länge är vädret lite grått men det hinner ju att

                              ändra sig under dagen.

                              Nu börjar det att knoppas lite varstans ute så roligt

                              att se.

                               NU MINA VÄNNER SÅ FÅR NI HA EN BRA DAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards