Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Lillis - 12 mars 2014 10:34

                           Nu har dom börjat att sopat gator och trottoarer

                           och det är ett riktigt vårtecken.

                           Nu gäller det att ta till vara på alla sköna dager

                           som det bjuds på och vara ute så mycket som

                           möjligt, det sägs ju att det blir sämre väder till

                           helgen.

                           Vad har jag haft för mig dom här dagarna ,i måndags

                           eftermiddag så kom Karin över på en fika.

                           I går så fick jag mig en riktig långpromenad när jag

                           var till Mälarsjukhuset och uträttade ett ärende åt

                           en bekant. Ska senare gå och titta till Anitas lägenhet.

                             EN BRA OCH SKÖN DAG SKA NI HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards