Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Sol och blåst!

Av Lillis - 16 mars 2014 10:42

                             Slog upp mina ljusblå och vad får jag se när jag

                             tittade ut, att det är lite vitt på backen och

                             - 3 grader i morse, men nu är solen framme.

                             Har nu varit ut på en liten promenad och det blåser

                             inte lika mycket som i går.

                             Efter fredagsnattens blåst och även i går så är

                             förödelsen stor bland träd och buskar.                                                                              På eftermiddagen så ska jag hem till Carina, då

                             får jag träffa mina nära och kära, så mysigt det

                             ska bli.

                              ÖNSKAR ER EN BRA SÖNDAG, NJUT AV DAGEN    

 
 
ansepanse

ansepanse

16 mars 2014 11:31

nej fy, snö vill vi ju inte ha nu, det har vi i alla fall sluppit här som tur är
vad roligt med en eftermiddag hos Carina, tror jag det att du njuter av att får träffa dina närmaste
Sv: jag tyckte att Glenn skulle åkt ut
ha an fortsatt superdag
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

16 mars 2014 11:57

Våren kom av sig ett tag, den kommer åter

 
Ingen bild

Anita

16 mars 2014 15:40

Vi fick bara några få flingor snö igår. De smälte bort med en gång men vinden höll i sig och det blåste väldigt mycket. Idag har vi haft en skön dag men mycket sol - men jag är förkyld och har inte ägnat dagen åt att vara ute. Satt på soldäck på altanen i gassande sol en timme och det gör att man piggnar på bättre tycker jag. Ha du en fortsatt bra helg med dina nära och kära. Vi hörs vännen !!!
Stor kram från mig !!

 
Lena Åhgren

Lena Åhgren

16 mars 2014 21:32

Hoppas ni hade de trevligt.Alltid roligt att träffa sina nära och kära.De ska komma snö här inatt hörde jag,så tråkigt!
Trevlig kväll!
Kram!

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

17 mars 2014 07:19

Ohhh hoppas ni hade en trevlig stund tillsammans, men det hade ni det vet jag.
Oj vad stormen gjort trädet illa.
Nu på morgonen är det 2cm snö här blääääää för detta.
Önskar dig en fin måndag.
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

17 mars 2014 09:01

Igår hade inte vi något snöande här. Men i morse när jag tittade ut så föll snön med en rasande fart och det var några cm vitt på backen. Det tristaste är att 1 timme senare så snöar det fortfarande. Vintern är envis i år..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 mars 2014 12:57

Sv: jo, jag blev riktigt ledsen att den gick sönder :(
en fortsatt fin dag till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

17 mars 2014 13:33

Tråkigt när blåsten tar med sig saker av naturen och förstör på så olika sätt.
Hoppas du får en bra start på denna vecka.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

17 mars 2014 18:22

Usch vad stora träd som blåsten har tagit!
Ha en bra måndag vännen /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

20 mars 2014 16:36

Nej men oj, så det blåst hos er! Snö fick vi också för ungefär en vecka sedan, våren kom av sig och vi har ett par minusgrader. Till och med minus tio på natten.
Men snart kommer våren på riktigt, det vågar vi tro, eller hur? :-)

http://debutsky.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards