Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Lillis - 28 mars 2014 10:13

                                    En solig och fin fredag har vi här hos mig, men

                                    i morse så var det -3 grader.

                                    I går när jag var och bowlade så fick jag hjälp

                                    av en kille som arbetar i Bowlinghallen med att

                                    få rätt klot som passar mig, så i går var det en

                                    fröjd att bowla gick så bra för mig.

                                    Nu efter lunch så ska jag gå hem till mina vänner

                                    Siv och Björn ett tag och då får jag även en skaplig

                                    promenad eftersom dom bor på andra sidan av stan.

                                    Sen i kväll så är det ju Let's dance som jag måste

                                    titta på.

                                    I morgon kväll så ska jag på knytkalas ska bli så

                                    roligt att träffa lite nya personer.

                                    Oj vad alla buskar har fått knopp nu.

                                    HA EN BRA OCH SKÖN FREDAG

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards