Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Lillis - 6 april 2014 11:42

                                I dag så lyser solen med sin frånvaro, men man

                                kan ju inte få allt.

                                Men jag tyckte att det var väldigt skönt när jag 

                                jag var ute på min promenad. Nu ser man för varje

                                dag som går att det börjar att grönska så fint och

                                även blommor som kommer upp.

                                Under eftermiddagen så ska jag gå hem och Gratta

                                Maria som fyllde år under veckan, ska bli så

                                roligt att träffa henne igen.

                                NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA SÖNDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards