Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Lillis - 7 maj 2014 09:50

                                     Nu har det regnat sen i går kväll och det regnar

                                     fortfarande, har varit ut en kort sväng och man

                                     kan tro att det är höst ute, så kallt.

                                     I går var jag till frissan och klippte mig så skönt

                                     att bli av med lite hår.

                                     Vad gör man när vädret är så trist, då plockar

                                     jag fram snabeldraken och valsar runt lite och

                                     får lite ordning och reda i mitt hem, så nu vet

                                     ni vad jag ska ha för mig.

                                      ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN ONSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards