Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Lillis - 28 maj 2014 09:41

                                 Blåser kallt som sjutton både i går och i dag,

                                 kan ju undra vad sommaren tog vägen.

                                 I går så var det full rulle hela dagen, först

                                 på morgonen så var jag och hämtade min cykel

                                 som fått nytt bak däck, hade varit hemma en

                                 liten stund så dök Hasse upp och var kaffesugen.

                                 På eftermiddagen så tog jag min cykel och cyklade

                                 hem till en god vän, så gick den dan.

                                 Nu ska jag bara mysa av stugvärmen tänker inte

                                 gå ut något mer i dag.

                                   ÖNSKAR ER EN BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards