Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Lillis - 16 juni 2014 10:16

                                     Nu har jag haft lite semester från bloggen och

                                     det har känns ganska så bra.

                                     I dag har vi sol och moln i en salig blandning.

                                     I lördags så var det sol, men det blåste halv

                                     storm och så kalla vindar var det så det var inget

                                     skönt ute.

                                     I går så träffades Anita S och jag vi var ute på en

                                     riktig långpromenad. Sedan var jag med henne hem

                                     satt ute och fikade och hade det skönt.

                                     Senare fram på kvällen så var Tor ute med sina 

                                     bockar och härjade runt, och även regnet kom.

                                      EN BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards