Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Underbara dagar!

Av Lillis - 9 juli 2014 11:18

                                Vilka härliga och underbara dagar vi har med sol

                                och värme jag njuter som bara den.

                                Har inte varit inne på bloggen på några dagar men

                                här har ni ett litet livstecken från mig.

                                Har nu varit ner på stan och köpt mig jordgubbar

                                som jag ska mumsa i mig så smarrigt det ska bli.

                                Ska väl oxå ta en promenad längre fram på

                               eftermiddagen

                                  ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

 
 
Cina

Cina

9 juli 2014 21:49

Ja nu har vi bra härligt ute...
Så fint foto du tagit.
Jordgubbar gillar jag bara så där...
Ha en fin kväll min vän.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 juli 2014 22:30

Riktigt att strunta i bloggen dessa fina dagar, bara njut och ta vara på dom :)
Gott med jordgubbar.
Jätte fint foto du bjuder på!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 juli 2014 23:29

I dag har vädret varit värre en vidrigt, vilken tur att jag har en kylig källare, men hur kul är det att sitta där ? kraftiga vindar som har känts som en värmefläkt på det högsta.
Nej detta vädret är bara för mycket nu, vill ha det betydligt svalare.
Jordgubbar och glass är ett måste, det har jag ätit flera gånger under dagen. Värmen skall fortsätta ett tag framöver, men med svalare temperaturer hoppas jag. Undrar hur det skall gå att sova i natt, fortfarande 27* inomhus, säkert varmare på 2:ra våning där jag sover. Korsdrag över allt fortfarande
Kram vännen, njut du som gillar värme.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards