Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Lillis - 8 augusti 2014 10:01

                              Nu är jag tillbaka igen efter ett långt uppehåll,

                              har ju velat tagit reda på alla vackra och sköna

                              dagar i stället för att sitta framför datorn.

                              Mycket roligt har hänt i sommar och så har jag

                              även fått en glädjande nyhet av barnbarnet

                              Maria att jag ska bli gammelmormor, så roligt

                              det ska bli och nu hoppas jag att allt ska gå bra.

                              Ska nu börja att sticka något.

                              I onsdags natt så kom barnbarnet Peter hem igen

                              efter en månads arbete i Irak, så nu kan jag andas

                              ut igen när han är hemma.

                              Jag hoppas att ni alla har haft en bra och skön

                              sommar för min har varit toppen

                                ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN FREDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards