Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Lillis - 17 augusti 2014 10:34

                         Nu känns det att det blivit svalare ute, har nyss

                         varit ut på en promenad.

                         I går framemot eftermiddagen så började det

                         att regna som bara sjutton, men detta regn

                         behövs så väl.

                         I går framemot kvällen så blev jag bjuden på god

                         mat hos Carina och hennes sambo och fick även

                         träffa mina nära och kära.

                         I morgon förmiddag så ska jag gå och få lite färg

                         i håret hos Carina det ska bli skönt att bli snygg

                         igen.

                         I dag så tänker Snuttan och jag ha en skön vilodag

                          EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG SKA NI ALLA HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards