Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Lillis - 17 september 2014 11:27

                               Tycker att dagarna går så fort, har nästan varje

                               förmiddag uppbokad av något, måndag o onsdag

                               styrketräning, torsdag bowling och fredag så är

                               det Zumba, men det är roliga saker.

                               I går så var jag hos Carina och klippte mig och

                               efter det så gick Kate och jag till Papas Tapas

                               och åt lunch.

                               I går kväll så kände sig Kate lite ensam så då kom

                               hon upp en stund, det blir väl lite tråkigt för

                              henne eftersom Peter åkt till Spanien på jobb men

                               kommer hem 26/9 igen

                               EN SKÖN HÖSTDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards