Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Lillis - 20 september 2014 12:01

                                   I dag så har vi trist och tråkigt väder, men ska

                                   väl inte klaga hösten har ju varit så fin hittills,

                                   tyckte att det var så kallt när jag var ute på

                                   min promenad.

                                   I går kväll så var jag och grattade Rita som fyller

                                   år, mycket gott blev vi bjudna på, smörgåstårta

                                   och vin, en mycket trevlig kväll var det.

                                   Så i dag blir det en lugn och skön dag hos Snuttan

                                   och mig.

                                    ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards