Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24

                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men

                              just nu så tittar solen fram lite.

                              Nu har jag kommit igång med träningen igen och

                              det känns skönt.

                              Nu har jag varit och tittat på lilla Olivia som jag

                              är gammelmormor till. Såg henne när hon var

                              5 dagar gammal och nästa vecka blir hon en månad,

                              nu har hon gått upp i vikt och även blivit längre men

                              fortfarande så är hon så liten, så liten och söt, är

                              så himla glad att jag får uppleva detta. Ska visa

                              er en bild på henne

                                EN BRA TORSDAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards