Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2015

Av Lillis - 7 januari 2015 11:28

                               Tillbaka igen efter ett långt uppehåll, men nu

                                ska jag försöka att skärpa till mig.

                                Mycket roligt har hänt oss mig sen jag skrev 

                                senast.

                                Har varit på Baby shower för Maria som hennes

                                svägerska ordnade så trevligt var det.

                                Sen har det ju varit Jul och Nyår och Nyårsafton

                                var jag på fest med Glada gänget.

                                I går morse 07, 42 så blev jag gammelmormor till

                                en liten prinsessa och det känns helt underbart att

                                få uppleva detta. Här får ni se ett litet kort på

                                underverket.

                                          EN BRA DAG SKA NI ALLA HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards