Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2008

Av Lillis - 30 april 2008 08:29

             Önskar er alla en bra och trevlig Valborg

   Ta det varligt med elden

 Kram Lillis

Av Lillis - 29 april 2008 17:45

 En vacker dag med strålande sol, har setat ute för att få lite färg på mig. Var ner till Natilus på förmiddagen. I dag har jag varit rökfri i 4månader och 1 vecka. Har även hjälpt en väninna att färga håret.Nu ska jag sätta mig ner och koppla av

Ha en bra kväll

Kram

Av Lillis - 27 april 2008 18:16

 Idag har solen lyst med sin frånvaro,men luften har varit varm och skön.Har sett efter Lenoidas några timmar.Var se över till mitt barnbarn Peter och hans flickvän och åt mat och det smakade bra.Så här vackert är det i Stadsparken i E-tuna just nu

 Ha en bra kväll

 Kram Lillis

Av Lillis - 25 april 2008 17:07

     Snuttan och jag önskar er alla en trevlig helg

Kram

Av Lillis - 24 april 2008 14:14

   Ännu en vacker dag med strålande sol.I dag har jag fått nya persienner insatta i vardagsrummet, för dom gammla har tat slut,men det är inga billiga saker men det är nödvändigt eftersom jag har sol på eftermiddagen och det blir så himla varmt. Snart ska jag iväg och träffa några vänner vi ska på After Work och ta ett glas vin. sen måste jag hem och titta på Spårlöst jag tycker att det är bra. Ha en bra eftermidda och kväll

  Kram

Av Lillis - 22 april 2008 17:08

   Även i dag har vädret varit underbart,men i skuggan är det kyligt.Började min dag med att gå ner på Natilus och köra ett pass. Har sedan varit ner i källaren och hämtat upp balkong möblerna och gjort rent dom,så nu står dom på plats,så nu har jag setat där och fikat i solen

Ha en fin kväll

kram

Av Lillis - 21 april 2008 18:40

         Ännu en vacker dag med strålande sol, vad kan man mer begära. I dag har jag varit med en väninna ut på landet setat i solen och bara latat mig och haft det skönt. Så har min dag sett ut. Nu är man ganska trött när man varit ute i vår luften en hel dag. Önskar er en bra kväll

   Kram

Av Lillis - 20 april 2008 20:19

 Här i Eskilstuna har vi haft kanonväder, Solen har skinit från klar blå himmel.Har sett efter Leonidas när Maria arbetat så vi har setat ute i solen. Ha en skön kväll

    Kram Lillis

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards