Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2011

Av Lillis - 30 juni 2011 17:02

      Nu har Greta och jag varit till Vilsta kolonin och hälsat på Ingegerd,

      vi åkte kl:10 i morse och jag har nyss kommit hem många trevliga

      timmar blev det, med mycket prat och skratt och gamla minnen

      sen vi arbetade tillsammans.

      Vi blev bjudna på sill och potatis med tillbehör och så blev det fika

       så nu känner jag mig väldigt slut

       Kommer några bilder från dagen( klick bilder)

            EN SKÖN KVÄLL TILL ER ALLA                  

Av Lillis - 29 juni 2011 10:55

     Även i dag så har vi en solig och skön dag, men det blåser lite och det var så skönt att det svalkade lite.

Tog en promenad ner till torget och köpte jordgubbar.

 I går på eftermiddagen så började dom att skrapa balkongräcket så nu går det inte att sitta ute. Ni ser ju hur det ser ut   Nu om en stund så ska jag till Carina och klippa mig, ska bli skönt att bli av med

  lite hår i värmen.

  I morgon förmiddag så ska Greta och jag cykla ut till koloniområdet i Vilsta där vi

  ska hälsa på en som vi jobbat med i många år och det ska bli kul att ses igen

       ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG

Av Lillis - 28 juni 2011 12:08

      Nu gäller det att ta tillvara på dessa varma och sköna dagar som bjuds.

      Varit ut en sväng och gått i den härliga värmen under förmiddagen.

      Ska försöka få i mig något ätbart, sen blir det att gå ut och sätta

      sig och bara njuta av allt det sköna.

      Har inget att skriva om så jag avslutar mitt inlägg med några bilder.

      Mina Pelargoner som jag har på balkongen

       EN BRA OCH VACKER DAG TILL ER ALLA      

SOL

Av Lillis - 27 juni 2011 11:53

     Vilken härlig dag vi har varmt och skönt, en stor sol över Eskilstuna.

      Genast så blir allt så mycket lättare och gladare blir jag oxå när solen

      kommer fram.

      Började min morgon med att ta rätt på en hög med tvätt   När tvätte var avklarad så gick jag ut

    på en riktig långpromenad.

    Köpte en glass och satte mig på en bänk och njöt av värmen och allt det

    vackra som finns i vår natur        Avslutar mitt inlägg med lite tänkvärda ord

    Liksom blommorna alltid ber om vatten

    törstar människan

    efter vänlighet och uppskattning för att slå ut i full blom

 EN BRA OCH SKÖN DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 25 juni 2011 09:59

            Tack för alla grattis hälsningar jag fick av er i går.

      Min midsommarafton + min födelsedag var jättebra lugn och skön.

      Var ut till Vilsta där min dotter Carina och hennes Sambo har sin

      husvagn uppställd. Vi blev bjudna på god mat och gott vin och vädret

      var oxå bra, det kom en liten skur på kvällen och då blev det lite rått,

      men man blir ju varm i hjärtat när man är tillsammans med sina kära

      Tack mina älskade barnbarn för presenten och för att ni gjorde min

       dag så bra    Även ett tack till min dotter Carina för presenten och för att du ordnade allt

   så bra. Carina med sina barn. Jag älskar er   På eftermiddagen så kommer Rita hem till mig

ÖNSKAR ER ALLA EN BRA MIDSOMMARDAG

Av Lillis - 25 juni 2011 08:09

                        FÖR DESSA FINA KORT!     KRAM MIN VÄN

Av Lillis - 24 juni 2011 07:20

    EN BRA OCH FIN MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA.

    TACK CINA FÖR DETTA VACKRA KORT  

 ÅTERKOMMER I MORGON
  KRAM PÅ ER ALLA

Av Lillis - 23 juni 2011 11:53

 

Får hoppas att vädret blir bättre i morgon, ska fira Midsommar afton med nära och

kära i Vilsta ska bli så mysigt och roligt

I dag så får jag sjunga som i visan. Regnet det bara öser ner och jag är så våt om både skor och strumpor. Jag var tvungen att gå ut och uträtta lite saker och när jag kom in så kunde jag vrida ur byxbenen så blöt var jag. Men tycker att det börjar att lätta något.

NU ÖNSKAR JAG ER EN BRA OCH MYSIG MIDSOMMAR MED GOD MAT OCH ANNAT SMÅTT OCH GOTT

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards