Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2012

Av Lillis - 31 december 2012 08:09

                                  Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag alla mina vänner.

                                  I kväll så ska jag gå på Nyårs Revy och det blir kul.

                                             ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN NYÅRSAFTON.

                                       

Av Lillis - 29 december 2012 11:52

                                 Under morgontimmarna och förmidagen så har det snöat här

                                 hos mig och några + grader har vi oxå, tyckte att det var

                                 riktigt skönt ute, men det bästa av allt var att man kunde gå

                                 ordentligt i dag och det var värt mycket.

                                 I kväll så börjar Stjärnorna på Slottet ska bli så roligt att få

                                 följa detta program.

                                 Vad jag ska göra mera i dag har jag ingen aning om men alltid

                                 hittar jag på något.

                                     ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN HELG.  

Av Lillis - 28 december 2012 12:30

                                     I dag så tittar lilla solen fram, men det blåste kallt och

                                     några - grader har vi.

                                     Var tvungen att gå och uträtta ett ärende annars hade

                                     jag hållit mig inne, för det var så halt även fast broddarna

                                     var på så jag är glad att jag har armar och ben i behåll.

                                     Hörde att dom har mycket på Akuten nu när denna

                                     halka slagit till och det kan jag förstå.

                                     Nu tänker i alla fall jag hålla mig inne resten av dagen och

                                     göra lite nytta för mig som jag inte orkat tidigare.

                                     Här få ni se hur halt det är.

                                       HA DET GOTT OCH TA HAND OM ER.  

Av Lillis - 27 december 2012 11:38

                                 Konstigt väder vi har i dag är det + grader ute, har nu varit

                                 ut en kort sväng men fy sjutton vad halt det var även fast

                                 jag hade broddarna på mig. Såg nog säkert ut som

                                 Bambi på hal is när jag gick och så får man ju gå och spänna

                                 sig hela tiden.

                                 I dag så känner jag mig bättre från förkylningen vill ju vara

                                 bra till Nyår när vi är några stycken som ska på Nyårsrevyn

                                 men det fixar säkert till sig.

                                 Nu ska jag hålla mig inne resten av dagen och kurera mig

                                                 EN BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER

Av Lillis - 26 december 2012 11:42

                                    I dag så har vi töväder hos mig och jag ser på mina fönster

                                    att det regnar ute inte kul alls.

                                    Har inte orkat att gå ut på mina vanliga promenader har inte

                                    varit så här förkyld på många år, men det är inget att gnälla

                                    över det finns dom som har det mycket värre.

                                    I kväll så ska jag titta på återblickar av " Bonde söker fru"

                                    där man även får se deltagare som varit med.

                                     ÖNSKAR ER EN BRA DAG OCH KVÄLL.

Av Lillis - 25 december 2012 10:58

                                 Önskar er alla en god fortsättning på julen, Vilket snöoväder

                                 vi har i dag, började att snöa under natten och snöar

                                 fortfarande.

                                 I går så firade jag julafton hos Carina och hennes sambo,

                                 min andra dotter Liselotte och hennes man och även

                                 Peter var med. Det var en mycket lugn och skön julafton som

                                 vi firade. Ett tag så visste jag inte om jag skulle gå till

                                 Carina för jag är så himla förkyld men hon ville att jag skulle

                                 komma och så fick det bli.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN JULDAG.  

Av Lillis - 23 december 2012 12:08

                                     EN BRA FJÄRDE ADVENT ÖNSKAR JAG ER.

                              

                               EN RIKTIG GOD JUL TILL ALLA MINA VÄNNER, HA DET GOTT MED ERA

                               NÄRA OCH KÄRA.            KRAM PÅ ER.

Av Lillis - 22 december 2012 13:15

                                  Nu har det snöat sen tidigt i morse och stora flingor kommer

                                  det ner, tycker att det räcker med snö nu.

                                  Nu har jag varit ner på stan med Rita och Siv, så mycket folk

                                  överallt som springer som yra höns.

                                  Vi avslutade med att gå och fika och en trevlig stund hade vi

                                  tillsammans. Nu tänker jag bara vara resten av dagen och ta

                                  det lungt

                                       HA EN BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards