Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2008

Av Lillis - 31 december 2008 10:43

Tack AGGE för din fina NYÅRSHÄLSNING.


Av Lillis - 30 december 2008 20:54

Här kommer min nyårshälsning till alla mina bloggvänner. Bara att ta den för den som vill ha den.

Av Lillis - 30 december 2008 20:32

Tack snälla MARIANNE för din fina Nyårshälsning.




Tack snälla CINA för din fina Nyårshälsning.


Av Lillis - 30 december 2008 13:13

 I morgon ska jag och fyra vänninor gå på teatern på första föreställningen som börjar kl:16 och när den är slut så går vi vidare hem till Gun och äter.Sedan runt 23,30 bär det av till Klosters Kyrka där dom håller nyårstalet och ringer in det nya året, sen brakar helvetet lös med fyrverkeri och smällare,jag bor 3min väg i från kyrkan så då förstår ni vilket liv det är och Snuttan är livrädd när det smäller. Så nu vet ni hur min dag ser ut i morgon

Nu vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR

Ha det bra och var rädda om er

Av Lillis - 29 december 2008 17:02

 Idag har jag varit med min väninna Karin till Tuna Park hon skulle handla lite kläder och frågade om jag ville följa med som smakråd, och det är klart att jag ställde upp, så hon fick till slut lite kläder.Själv köpte jag en Orchidee åt mig, jag älskar dom blommorna.Vi drack oxå kaffe,satt i lugn och ro och tittade på folk. För er som inte vet så är Tuna Park ett stort köpcenter i Eskilstuna, jag skulle tippa på att det är mellan 35till40 affärer plus matserveringar och fika ställen

Nu önskar jag er alla en bra kväll

Av Lillis - 29 december 2008 07:57

Denna fina NYÅRSGÅVA har jag fått av min vän RUTH. Jag tackar så jätte mycket.

Av Lillis - 28 december 2008 15:04

 Har varit med mitt barnbarn Peter och tittat på lägenhet åt honom, just nu så bor han i andra hand i en köplägenhet.och hon som äger lägenheten ska sälja den, han har inte råd att köpa den nu för han har blivit varslad och blir arbetslös

Lite senare så ska jag titta på Söderkåkar ett folklustspel som gick för några år sen och jag tyckte att det var kul att titta på

Ha en bra och fin söndag

Rea

Av Lillis - 27 december 2008 14:54

 Nu är det skönt att julen är förbi, man mår inte så bra av all julmat men det är gott

Gick ner en sväng på stan för jag skulle titta på mellandagsrean  men det gick inte att gå i affärerna folk var som tokiga dom rev och slet i kläderna så det var bara att vända och gå hem igen.Klarar inte riktigt av när det är mycket folk i affärerna

I kväll ska jag titta på körslaget

Önskar er alla en bra lördag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards