Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2008

Av Lillis - 30 juni 2008 18:07

 Nu är jag tillbaka igen,har varit och hämtat datorn i dag. Jag trodde aldrig att man kunde sakna en dator så mycket, men vad tråkigt det har varit och vad isolerad man blir, ändå har man fullt upp med andra saker.  Tack för alla grattis hälsningar jag fått, jätte gulligt av er.

 I dag har det regnat hela dagen, nu börjar det att skina upp och det är skönt.

Önskar er alla en bra kväll

   Kram

Av Lillis - 24 juni 2008 09:28

Just nu har jag datastrul, måste lämna in den och dom öppnar inte förrän kl 14:00 idag. Men jag återkommer så fort jag bara kan.

Hoppas att det inte tar alltför lång tid bara.

Ha det så gott så länge tills vi ses igen.



Av Lillis - 23 juni 2008 18:04

 I dag har det varit övervägande regn, men mellan skurarna gick jag ner på stan och tittade i affärerna och då träffade jag en gammal bekant som jag inte sätt på länge. Vi gick och åt och pratade gammla minnen och det var kul att prata bort några timmar men tiden går ju så fort när man har trevligt.

 Önskar er en bra kväll

Kram

Av Lillis - 22 juni 2008 16:04

 I dag har det inte hänt så värst mycket.Vädret är skapligt inget regn än så länge. Har varit ute och gått en långpromenad så all midsommarmat försvinner. Har även varit hem till en väninna och fikat och pratat lite skit.

Nu ska jag väl göra i ordning lite mat så magen får sitt. Resten av dagen ska jag ägna mig åt Snuttan

Ha en bra kväll

Kram

Av Lillis - 21 juni 2008 07:57

 En jättebra midsommarafton,vi skulle träffas kl13 hos min dotter Carina och hennes sambo Jarri i Vilsta och äta, även mina älskade barnbarn Peter och Maria som ni ser på fotot var med samt Peters flickvän  och Jarris syster,det var så mysigt och trevligt,på eftermiddan kom det en regnskur.

 Senare på kvällen var jag hem till goda vänner och åt sill och potatis och tog en snaps, så nu har jag ätit så det heter duga.Så nu har jag firat midsommar

 Ha en bra midsommardag

Kram

Av Lillis - 19 juni 2008 20:16

                         Önskar er alla en fin och bra Midsommar

                        Kram

Av Lillis - 18 juni 2008 20:27

 Tack för er omtanke om mig i går,jag tog mig hem i går kväll jag cyklade som en raket

 Idag har vi haft skapligt väder, jag har farit som ett tort skinn hela dagen, städat,tvättat och varit ute och handlat midsommarmat,varför håller man på så här det kan man ju undra.Nu ska jag sätta mig ner och koppla av.

Ha en bra kväll

Kram

Av Lillis - 17 juni 2008 11:41

 Tittar in och skriver några rader innan jag skall ut och arbeta, får se hur det går det var så längesen jag arbetade kväll.Det värsta är när jag ska hem i kväll,arbetet ligger på andra sidan av stan,jag är ju lite harig på kvällarna men det löser sig väl.

Nu alla mina vänner ska ni ha en bra dag

Kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards