Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2014

Av Lillis - 17 juli 2014 10:20

                                Nu tittar jag in på bloggen en sväng igen, ni

                                kanske undrar vad jag har för mig.

                                Jag är ute så mycket som möjligt och jag

                                träffar även goda vänner och gör något

                                trevligt med.

                                Denna månad så kommer jag inte att vara så

                                mycket på bloggen så att ni vet vill ta vara

                                på alla sköna dagar.

                                 HA DET SÅ GOTT OCH VAR RÄDDA OM ER  

Av Lillis - 13 juli 2014 10:39

                                  Efter dagar av sol och värme, så är det mulet

                                  i dag, även om jag tycker om värme så är det

                                  ändå skönt med en solfri dag.

                                  I fredagskväll så var Rita och jag på After Work

                                  och tog ett glas vin och det smakade gott i värmen.

                                  I går på eftermiddan så kom Anita och stannade

                                  en bit på kvällen och trevligt var.

                                  Så i dag blir det en dag i lugnt och ro.

                                    ÖNSKAR EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG  

Av Lillis - 9 juli 2014 11:18

                                Vilka härliga och underbara dagar vi har med sol

                                och värme jag njuter som bara den.

                                Har inte varit inne på bloggen på några dagar men

                                här har ni ett litet livstecken från mig.

                                Har nu varit ner på stan och köpt mig jordgubbar

                                som jag ska mumsa i mig så smarrigt det ska bli.

                                Ska väl oxå ta en promenad längre fram på

                               eftermiddagen

                                  ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

Av Lillis - 4 juli 2014 10:59

                                  I dag så är det varmt och skönt igen och då

                                  får man passa på och njuta av dagen.

                                  Har nu varit ut och handlat mat inför helgen

                                  åt Snuttan och mig så vi klarar oss.

                                  Ska på eftermiddan plocka fram min cykel

                                  och åka bort en sväng.

                                  Nu är det många som snart går på semester

                                  så då hoppas jag att vädret blir bra så att

                                  ni kan ha det skönt

                                   ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG  

Av Lillis - 2 juli 2014 11:08

                                     I dag så har sommaren hittat tillbaka till stan,

                                     har nu varit ut en sväng och det var så varmt

                                     och skönt, så nu gäller det att ta vara på dan

                                     och njuta av det vackra vädret och vara ute

                                     så mycket som möjligt

                                       ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards