Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2008

Av Lillis - 30 maj 2008 17:58

               Önskar er alla en fin och trevlig fredagskväll

               Vi hörs i morgon

                Kram

Av Lillis - 29 maj 2008 14:03

Som jag berättade i går så har en väninna gjort slingor på mig. I går kväll träffade jag mitt barnbarn Maria som oxå är frissa vad skäll jag fick,hon sa du har en dotter och ett barnbarn som är frissa och så går du och förstör håret, du kan inte åka till Åland och se ut så där. Så på måndag ska Maria fixa till mig.

Som sagt även solen har fläckar.

I dag har jag sprungit upp och ner i tvättstugan, måste ju ha lite rena kläder.

Ha en bra dag och kväll

Kram

Av Lillis - 28 maj 2008 17:12

 Ännu en dag med strålande sol, vad påverkad man blir av solen.

 Har haft främmande av en väninna som har gjort slingor på mig,tyckte kanske att det blev för mycket men det kan vara att jag är ovan,Nu har jag nästan Snuttans färger

Få se vad Carina säger som är frissa

Ha en skön kväll

kram

Av Lillis - 27 maj 2008 17:11

 Vilket vackert väder vi haft i dag,började dagen med att gå till Natilus och träna.

Sen vet jag inte vad som flög i mig, jag började städa i mitt lilla krypin och tvättade köksfönstret och bytte gardiner

Jag kanske hade fått en släng av solsting eftersom jag gjorde detta, istället för att sitta i solen och ha det bra

Nu ska jag bara slappa och ha det skönt

Ha det gott

Kram

Av Lillis - 26 maj 2008 17:00

 Nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll.

Vilket underbart väder vi haft i helgen,har varit ute i Vilsta hos min dotter Carina och setat i solen. I dag har vädret oxå varit bra.Har varit och klippt mig så nu är det bara att lägga i lite färg i håret då blir man som ny igen. Annars har det inte hänt så värst mycket

 Ha en bra kväll

 Kram

Av Lillis - 23 maj 2008 14:50

 Nu börjar det likna sommar igen,strålande soloch varmt i luften. I dag har jag fått reda på hur jag ska arbeta i sommar, börjar vecka 29 och slutar vecka 33,det blir 50% och det räcker.

 I kväll ska jag gå ut och äta med goda vänner.Vi ska gå på en restaurang som heter Papas Tapas dom serverar mycket små rätter med mycket vitlök,stället är så himla mysigt.

Nu önskar jag er alla en bra kväll

Kram

Av Lillis - 22 maj 2008 17:46

  Lite sol och lite moln det har varit en blandad kompott idag. Har väl inte hänt så värst mycket,var och tränade på förmiddagen, var sedan ner på stan och uträttade lite saker och passade på att köpa sandaler som jag tittat på,dom var så sköna har även haft främmande av en vännina. Dom här vackra blommorna fick jag av min väninna.I kväll ska jag titta på Spårlöst

Ha en bra kväll

Kram


Av Lillis - 21 maj 2008 16:06

 Idag har det varit kanonväder.På eftermiddan hade jag främmande av en liten skönhet.Peters förra flickvän var här med sin lilla dotter,visst är dom juvliga dom små liven, det var så längesen vi hade småbarn i familjen

Önskar er alla en bra kväll

Kram

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards