Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lillis - 31 augusti 2008 16:19

 Ny dag nya utmaningar,det vackra vädret håller i sig, men det är så kallt på morgonen.

I går kväll var jag på kräftskiva och det var trevligt och mysigt.

 I dag har min dotter Carina och jag varit i Västerås på Ikea  i några timmar och gått och strosat och tittat på alla dessa saker, det är så roligt att åka dit.Så nu ska jag göra i ordning lite mat åt mig, sedan är det bara att inta ryggläge i soffan och titta om det är något bra på tv.

Ha det gott

Av Lillis - 28 augusti 2008 13:41

 En blåsig dag med varma vindar. Har varit nere på stan och gjort av med lite pengar, köpte mig en svart höstjacka och en jumper. Så nu känner jag mig nöjd och glad det är alltid kul att få något nytt och sätta på sig. Nu ska jag gå hem till en väninna och få lite kaffe och prata bort en stund.

  Ha det gott

Av Lillis - 27 augusti 2008 14:50

 I dag har vi haft en vacker dag i E-tuna. På förmiddan var jag och klippte mig så nu ser jag ut som folk igen och det känns skönt när det blir kort. Har inte hänt så värst mycket men det behöver inte hända saker varje dag.

Jag önskar er alla en bra onsdag

Av Lillis - 25 augusti 2008 15:41

 Var någon som ville att jag skulle berätta om träffen i fredagskväll. När vi kom så fick vi en Martini sen vae det bara att börja på med maten som blev potatisgratäng med mycket vitlök och ytterfile. När vi väntade att man skulle bli klar så drack vi vin och pratade gammla minnen, så är ju dom som är gifta lite nyfikna på oss som är själva om det finns någon ny kärlek på gång eller några skandaler. Så kommer ju även lite tråkiga saker upp, en av väninnorna ska skiljas för hennes man har träffat en nya kvinna och det är ju aldrig roligt att höra. Det är bara att hoppas att det går bra för henne. Men i stort sätt så hade vi hur kul som helst och mycket skratt blev det. Så nu är det bara att vänta till nästa år.

I dag har jag fått en förfrågan från jobbet om jag kan tänka mig att arbeta 50% från 22/9 till 14/11 och det ska jag nappa på

Ha det gott alla

Av Lillis - 24 augusti 2008 11:30

 Kanon väder solen skiner och luften är skönt. Ska följa med goda vänner ut på landet och det blir skönt.

 Jag kan berätta att vi hade roligt och tervligt i fredagskväll och sent blev det oxå så nu får man leva på det här länge

Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 22 augusti 2008 14:35

 Vi är 6 väninnor som hållit ihop i 20år, en gång om året så träffas vi hemma hos någon av oss och i dag är det just en sådan dag, vi ska träffas 17:30.

 Vi lagar mat ihop dricker vin , vi pratar och skrattar och kan även gråta ihop.

Vi försöker att hålla hårt på denna tradition, för vi träffas inte så mycket annars. Så då förstår ni att vi har mycket att prata om , både glädje och sorg. Och den här träffen lever man på länge.

 Önskar er en bra fredag

Av Lillis - 21 augusti 2008 18:30

 Har regnat nästan hela dagen, så nu är det inte roligt längre man blir lite deppig av detta väder. Ända fördelen är att man får lite gjort hemma så i dag har jag städat och fejat då kan jag ta det lugnt i morgon och det känns skönt

 Ha en fin kväll

Av Lillis - 20 augusti 2008 17:59

 En vacker och strålande förmiddag har vi haft i Eskilstuna. Runt lunch tid hade jag och min vännina L bestämt att vi skulle träffas på stan så vi gick och åt lunch på en Grekisk resturang som heter Atena där satt vi och pratade och åt mycket god mat.

På eftermiddan så började det regna och höll väl på någon timme,och nu skiner solen igen

Ha en fin kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards