Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2013

Av Lillis - 31 maj 2013 16:20

                                Under förmiddagen så var det så mulet och grått, vid

                          lunch tid så sken det upp och blev en toppen dag så

                          varmt och skönt.

                          I dag så blev jag bjuden hem till Siv och Björn på

                          sill och potatis med tillbehör som smakade så gott.

                          Och efter maten så blev det en Irish Coffee och det

                          smakade oxå jättegott.

                          I kväll så får vi titta på finalen på Let's dance ska

                          bli spännande och se vem som vinner det hela.

                             EN SKÖN KVÄLL SKA NI ALLA HA.  

Av Lillis - 30 maj 2013 15:11

                               Nu äntligen så kom jag in på bloggplatsen.

                         I dag så har vi åter en vacker dag så varmt

                         och skönt ute.

                         Tog min cykel och cyklade ner till Vårdcentralen

                          och kollade trycket och nu hade det gått er

                         igen och det känns så bra.

                         På hemvägen så cyklade jag in till Rothoffsparken

                         oj så mycket som hade hänt på en vecka sen jag

                        var där, grönt och fint och  även många blommor

                         som slagit ut och mera kommer det att bli, så

                         det är en plats jag kommer att besöka ofta.

                          EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL SKA NI HA.    

Av Lillis - 29 maj 2013 10:52

                               Regnar från och till och är så himla kvavt ute, får hoppas

                         att det inte blir åska, är ju lite åskrädd.

                         Skrev ju i går att jag skulle cykla till Jysk, men jag kom

                         aldrig i väg fick främmande, men Jysk finns ju kvar till

                         en annan dag när andan faller på.

                         I morgon förmiddag så är det åter dax att besöka

                         Vårdcentralen och kolla blodtrycket, så nu får jag hoppas

                         att det ligger som det ska, jag blir lite stressad av detta.

                         Vad jag ska göra resten av dagen det vet jag inte än

                         beror lite på hur vädret blir.

                          HA EN BRA ONSDAG OCH NJUT AV DAGEN.  

Av Lillis - 28 maj 2013 12:40

                                  Slog upp mina ljusblå till en underbar morgon med en

                           strålande sol, gjorde i ordning kaffe och gick ut på

                           balkongen och satte mig njöt av kaffet och värmen.

                           Har oxå varit ute en sväng och gott så skönt.

                           Om en stund så ska jag ta och sätta mig på cykeln

                           och cykla ner till Jysk och se om jag hittar något.

                           Nu är det bäst att passa på och vara ute så mycket

                           som möjligt när vi har fina dagar.

                           Slutar med denna bild från Stadsparken.

                             EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA.  

Av Lillis - 27 maj 2013 12:06

                           Ny vecka och nya utmaningar, började veckans första

                           dag med ett besök i tvättstugan som nu är avklarat.

                           En mulen morgon var det hos mig men nu börjar solen

                           på visa upp sig.

                           Har nu varit ut på en promenad och det var ganska så

                           skönt om det inte blåste så mycket.

                           I går på mors dag så var jag bjuden hem till Carina på

                           smörgåstårta som var så himla god, och fick även träffa

                           Peter och Maria, var så mysigt.

                             EN BRA MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER.  

Av Lillis - 25 maj 2013 17:35

                              Nu har Greta och jag varit på stan i flera timmar och tittat

                        på Pride festivalen, så mycket folk som var ute i farten.

                        Uppträdande som var bra och medan vi väntade på paraden

                        så gick vi till uteservering och åt lite mat.

                        Så var det dax för paraden men den var inte lika bra som

                        det har varit. Men tur med vädret hade dom.

                         Kommer några bilder som ni får titta på i alla fall. Klickbilder.                   En skön kväll ska ni alla ha.

Av Lillis - 24 maj 2013 12:32

                            Efter en mulen och grå morgon så har det börjat att skina

                            upp lite.

                            I går på eftermiddagen så började det att regna och sen

                            höll det på hela kvällen.

                            Har nu varit ut på en promenad och även handlat lite och

                            köpte även en tunika åt mig.

                            Nu har Pride festivalen börjat, så i morgon måste jag ner

                            och titta på paraden, tycker att detta är så kul.

                            I kväll så är det åter dax att titta på Let's dance ska

                            bli spännande och se vilka som går till final.

                            Nu ska jag visa ett kort på tunikan jag köpt.

                              EN BRA OCH SKÖN FREDAG SKA NI HA.  

Av Lillis - 23 maj 2013 12:26

                          Under morgonen så var det väldigt mulet, och en liten

                          regnskur kom det.

                          Har nu varit till Vårdcentralen och kollat blodtrycket

                          och nu hade det gått upp igen.

                          När jag gick från vårdcentralen så gick jag vägen över

                          stan och skulle gå in på Cityhuset när några ungdomar

                          ropade åt mig gå inte in där det är ett väpnat rån i

                          guldsmedsaffären och dom har pistol och yxa, efter

                          en liten stund så kom polisen och även väktare. Vet

                          inte hur det gick för jag ville inte stå kvar.

                          Vad är det som händer och sker i vårt fina land nu.

                          Tror nog att politikerna får ta och tänka om i

                           mycket så inte vårt land blir förstört.

                             ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards