Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2009

Av Lillis - 31 december 2009 09:13

 Vill börja med att tacka er alla för detta fina år på bloggen, ni har gett mig så mycket värme och glädje och jag har fått så många fina vänner.

 Håller på att förbereda maten till i kväll,vi ska ju först gå på Eskilstuna revyn som börjar kl:16 sen hem till mig och äta.

Återkommer i morgon och berättar hur allt varit

önskar er alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR

Nyårskramar till er alla

Av Lillis - 30 december 2009 13:43

Kallt 15 minusgrader i morse.Helst av allt så hade jag velat vara inne när det är så kallt,men var tvungen att ge mig ut och handla det sista till i morgon.Var bara att sätta på sig ordentligt och trava ut men fy sjutton vad jag frös.

Nu har snabeldraken varit framme och gjort sitt för den här gången, och även fiskarna har fått Nyårsfint.

Rita kom över en stund och fikade och pratade lite strunt

Ett gott slut och Ett Gott Nytt År önskar jag er alla

Av Lillis - 29 december 2009 20:27

Här kommer min Nyårshälsning till alla som vill ha den.

  


****************************


Mina Nyårshälsningar


  

Tack Cina


  

Tack Yvonne


  

Tack Gerty

Av Lillis - 29 december 2009 12:08

 En solig och kall dag 13 minusgrader, kylan biter i kinderna och efter att ha varit ute en stund är man rödblommig och grann, halt som sjutton är det oxå.

Sitter just nu med färg i håret så då förstår ni hur jag ser ut, måste ju se skaplig ut till Nyårsafton. Vi är ju 5 stycken som brukar träffas och gå på Nyårs revyn,det ska vi göra i år oxå, ska gå på första föreställningen när den är slut så går vi hem till mig och äter och dricker gott, sen går vi ner till kyrkan och hör nyårstalet och tittar på alla raketer

Önskar er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 28 december 2009 11:36

 Nu på morgonen var det åter dax att ta några varv upp och ner i tvättstugan,men det är skönt när det blir klart.

 Vilket konstigt väder vi har ena dagen är det kallgrader den andra dagen mildgrader med snöblandat regn inte ett dugg skönt.

 Var ner på stan en sväng och skulle titta i affärerna men det var så mycket folk, dom river och sliter i sakerna så jag vände och gick hem igen bra mycket skönare

 Önskar er alla en bra måndag

Av Lillis - 27 december 2009 13:48

  Lite kallare har vi i dag, 7 minusgrader men ganska så skönt ändå . Nu känns det skönt att julen är över och det återgår till det vanliga igen, och så har vi ju ett

Nytt år att se fram emot och hoppas att det blir bra.

I går så hade jag ju mina nära och kära på mat och kul att Liselotte och hennes Lasse kom trots att dom fick att det var sånt snöväder att åka i. I dag ska jag bara ta det lugnt

En skön söndag önskar jag er alla

Av Lillis - 25 december 2009 08:44

 En helt underbar julafton med lugn och ro firades hemma hos Carina och hennes sambo.Peter, Maria och Marias pojkvän och så lilla jag var där.Mycket god julmat alldeles för mycket och så julklappar förstås. Och kan ni tänka er jag har tydligen varit en snäll mormor, jag fick presentkort på Spakällan och sedan en våg så jag kan väga mig på av Peter och Maria. Carina och jag köper inga julklappar åt varandra.Ni ska få se kort på mina julklappar men inget på mina nära och kära dom vill inte bli utsatta på bloggen.

Nu på morgonen så har jag tittat på Julottan på tv så fint. Resten av dagen  ska jag ha det lugnt och skönt och i morgon så kommer alla hem till mig och äter.

God fortsättning på julen önskar jag er  

Av Lillis - 24 december 2009 10:59

                              EN RIKTIGT GOD JUL
       ÖNSKAR JAG ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE
  EN STOR JULKRAM FRÅN MIG OCH SNUTTAN  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards