Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2012

Av Lillis - 31 januari 2012 11:31

                                           Även i dag så har vi en kall dag, var tvungen att gå till Apoteket

                                           och hämta lite piller som jag måste ha, passade även på att handla

                                           hem lite mat. Men måste nog vara ärlig och säga att det inte var

                                           ett dugg skönt ute, men jag vill ju ha min promenad varje dag och 

                                           då får man ta det onda med det goda och det är bara att gilla

                                           läget när det gäller vädret. Men nu tänker jag inte gå ut något

                                           mer idag får väl pyssla lite inne eller lägga mig på soffan och äta

                                           praliner, något hittar jag alltid på. Har inget mer att skriva om

                                               EN FORTSATT BRA DAG TILL ER


Av Lillis - 30 januari 2012 12:39

                                          En vacker dag med sol men fy så kallt det var ute.

                                          Kate och jag varit och handlat så gick vi upp en sväng

                                          till Maria och tittade på alla fina blommor som dom

                                          fick i lördags. Visar några av blommorna för er.

                                          I går så var jag inte utanför dörren på hela dagen, slappade

                                          och tog det lugnt efter festen.Så kom bästa Rita hem till

                                          mig och fikade trevligt som alltid att träffa henne.

                                            EN BRA MÅNDAG TILL ER ALLA    

Av Lillis - 29 januari 2012 12:19

                                      I går var jag på Syrinsk förlovningsfest mellan mitt barnbarn

                                      Maria och hennes Micke  

                         Efter nästan sju år tillsammans så var det äntligen förlovning.

                         Vilken upplevelse jag fått varit med om, en trevlig kväll och natt

                         blev det och massa trevliga och vänliga människor ,god mat och så

                         mycket dans blev det oxå. Är så glad att jag fått varit med om detta.

                         Kommer några små klickbilder ni oxå får titta på om ni vill

.            

EN BRA SÖNDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 28 januari 2012 10:22

                                         Nu har den stora dagen kommit som jag väntat på och

                                         sett fram emot, fortfarande så kan jag inte berätta

                                         något innan det blir officiellt, men i morgon berättar

                                         jag och hoppas att jag även kan visa några kort för er.

                                         EN BRA DAG OCH KVÄLL TILL ER ALLA

Av Lillis - 27 januari 2012 12:28

                                  I dag så är det bloggtorka  som heter duga här hos mig,

                                  Bjuder er på lite tänkvärda ord denna fredag.

                                  Återkommer i morgon, så tills dess så får ni ha en bra

                                  OCH SKÖN DAG OCH KVÄLL  

Av Lillis - 26 januari 2012 12:02

                                     Börjar med att tacka RUTH för att du gjort så fint åt mig på bloggen.

                                     Nu under morgonen och en bra bit på förmiddagen så har det snöat

                                     som bara den men ser att det slutat nu, var riktigt skönt ute.

                                     Var nere på stan en sväng var lite saker som jag var tvungen att uträtta.

                                     Träffade på en gammal bekant som jag inte träffat på länge, istället

                                      för att stå och prata så gick vi och tog en kopp kaffe och fortsatte

                                      att prata och ni vet ju hur vi kvinnor kan prata och bubbla, så roligt

                                      att träffas. Nu bestämmde vi att vi skulle fortsätta att ha kontakt

                                        EN BRA OCH SKÖN TORSDAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 25 januari 2012 12:41

                                  En solig och vacker dag har vi och några minusgrader även i dag.

                                  Så fort solen visar sig så blir allt så mycket lättare och skönare.

                                  I morse så vaknade jag med huvudvärk som hette duga efter några

                                  piller och en promenad med frisk luft så var huvudvärken som

                                  bortblåst, så nu känns allt som vanligt igen.

                                  Jag färgade ju håret i går och färgen blev så bra så nu är jag nöjd

                                  och belåten igen. Har inget mer att skriva om för dagen.

                                    ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT BRA ONSDAG


Av Lillis - 24 januari 2012 12:34

                                     Grått och trist väder några minusgrader har vi, och man ser

                                     att den lilla snön vi hade försvinner mer och mer.

                                     Tyckte inte att det var något skönt ute i dag så det blev en

                                      snabb promenad. När jag kom hem så kom Hasse upp på en

                                      en snabbfika och lite prat om väder och vind.

                                      Kebabgrytan som jag skrev om i går, var hur god som helst.

                                      Längre fram på dagen ska jag sätta i lite färg i håret så

                                      jag ser skaplig ut till på lördag och festen som jag ska på.

                                      Detta får bli mitt inlägg för dagen, vi hörs i morgon igen.

                                      EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards