Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

Höst rusk!

Av Lillis - 8 oktober 2014 08:06

                              Regnar och blåser som bara den, men detta

                              väder hör ju hösten till och det är ju bara

                              att gilla läget

                              I söndags så var jag hem till Carina och åt

                              mat och då träffade jag mitt barnbarn Maria,

                              har ju berättat tidigare för er att jag ska

                              bli gammelmormor. En fin liten mage har hon

                              och nu är det bara 3 månader kvar tills man

                              får träffa den lilla, ska bli så spännande och

                              roligt.

                              Här hos Snuttan och mig så rullar dagarna på

                              som vanligt

                               EN BRA ONSDAG TILL ER ALLA.  

 
 
Cina

Cina

8 oktober 2014 08:33

Regnet öser ner här oxå så inte ska man ut idag heller.
Va fort Marias graviditet har gått tycker jag.
Spännande det ska bli tycker även jag.
Trevligt att komma hem till Carina på lite mat och rå om varandra lite.
Ha en fin dag trotts pissregnet.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

8 oktober 2014 12:36

Grått och blåser här med.
Så kul att få följa med i barnbarnsbarnets utveckling i mage och sedan som nyfödd osv.
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 oktober 2014 00:26

Hösten har kommit långt nu och snart är det vinter. Så roligt det skall bli att ett litet barn i familjen och du blir en stolt gammelmormor, 3 månader går så snabbt. En fin höstbild med många färger, så vacker. Nu är det natten hos mig och jag skall sova.
Kramelikram ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

9 oktober 2014 07:22

Grattis till titeln som Gammelfarmor. Vad får snuttan för titel tror du ?* LER*

Höstrusk är mysigt tycker jag. Jag är som kärringa mot strömmen då jag älskar busväder.
Ha en skön och positiv dag.
Krama och Goa snuttan från mig.
Du själv skickar jag en kram till här.

http://tantglad.bloggo.nu

 
Malin

Malin

9 oktober 2014 23:56

Hoppashon kan njuta av bebismagen, jag saknar faktiskt den lilla bulan som en gång fanns, :D spännande för dig att få träffa den lille sen :)
Vilken härlig bild med härliga färger du bjuder oss på :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

10 oktober 2014 12:33

Vad mysigt att bli gammelmormor.
Njut nu av helgen.
Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards