Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2008

Av Lillis - 30 september 2008 14:54

  Morgonen kylig och kall,framåt lunch så började det regna. Var ner till Natilus på morgonen och körde ett pass.Sedan hem och duscha och sedan följa med min väninna K till las hon skulle upp på Gastro och var så rädd så jag följde med henne, det varintressant och titta på bildskärmen och se slangens resa ner till magsäcken och hon var riktigt duktig.sedan gick vi hem till K och drack kaffe

 I morgon ska jag arbeta 10-16 och det ska bli roligt

Ha det gott alla

Av Lillis - 29 september 2008 17:26

  En vacker måndag men ganska kyligt i luften. Har varit ute på en långpromenad och det är skönt att få röra på sig och det har oxå blivit ett måste.Har oxå städat av lite för det blir lite tussar av Snuttan,och det var väl tur att jag städat för jag fick besök på eftermiddan och det var kul.

Det här fotot är taget i Stadsparken

Önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 27 september 2008 16:31

  I dag är det höst marknad i Gamla Stan så jag och en väninna travade dit, blev lite besviken var inte så mycket att titta på. Jag handlade i alla fall varmrökt regnbåge, har ätit av den tillsammans med romsås och potatis och det smakade väldigt bra.

I dag blåser det men luften är varm och skön. Gick över en stund till mitt barnbarn Peter och hälsade på.

Nu önskar jag er alla en bra lördag

Av Lillis - 25 september 2008 15:31

 I dag har jag äntligen kommit till skott och putsat vardagsrumsfönstret, men fy vad jobbigt det är men nu kan jag ju se ut och det är ju alltid en fördel.

Även i dag har vi en kanon fin höstdag, så jag har varit ute och gått en stund i det vackra vädret.

Nu håller jag på att färga håret så får vi se om jag törs gå ut i morgon

Ha en bra dag och kväll

Av Lillis - 24 september 2008 15:29

 Morgonen dimmig och disig, en kylig förmiddag runt lunch sken det upp och blev varmt och skönt i luften, passade på att ta en långpromenad i det vackra vädret.

 Har sedan städat av balkongen så nu är den färdig, när jag ändå höll på så fortsatte jag att städa av inomhus oxå så jag känner mig riktigt nöjd med mig själv

Ha det gott i stugorna

Av Lillis - 23 september 2008 15:26

  En mycket vacker höstdag med strålande sol

Här kommer ett foto på Klosters Kyrka i Eskilstuna, det tar bara 3 min ftån kyrkan och där jag och Snuttan bor.

Har varit ner på Natilus en sväng på förmiddan, var även ner på stan och handlade lite mat för det behöver man ju ha. Nu har jag hängt ut kläder för vädring som får hänga över natten

Jag önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 22 september 2008 18:06

 En grå kall dag, i morse när jag cyklade till jobbet var det jätte kallt,det var tur att jag tog handskar annars hade fingrarna frusit fast på styret. Det är alltid lika roligt att komma in någon dag då och då. Men man blir oxå besviken på hur dom som styr och ställer beter sig,om någon slutar som har 100% så drar man ner tjänsten till 75% och i slutändan så är det dom boende som får ta smällen, det är för jäkligt

 Ha det gott


Av Lillis - 21 september 2008 15:47

 I morse när jag vaknade var den sån dimma så man såg inte ut. Sedan har det varit en toppen fin dag

 Carina ringde och frågadeom jag inte kunde följa med henne till Tuna Park och titta på kläder, och vad gör man inte för sina barn, det är klart att man ställer upp. Var även in på Hemtex och köpte handdukar det går ju alltid åt. Sedan åkte vi hem till mig och fikade.

 I morgon börjar jag mitt vik på 50% arbetar 7-14 sedan arbetar jag inte förrän 1/10 bra va? Har fått ett mycket bra schema som jag är nöjd med.

Önskar er alla en bra eftermiddag och kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards