Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 februari 2015

Ny vecka!

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22

                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder

                           har vi haft förutom att det blåste som sjutton.

                           I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och

                           + 2 grader har vi.

                           I lördags ska var jag bjuden på mat hos Carina och 

                           hennes sambo och då fick jag även träffa mina nära

                           och kära.

                           I går( söndag) åkte Peter tillbaka till Irak på jobb i

                           2 veckor och jag hoppas att det går bra även denna

                           gång.

                           I går på eftermiddagen så var Rita och jag hem till

                           Maria och Mikael för att hon skulle få träffa lilla

                           Olivia.

                           I dag så börjar Peters flickvän Kate på Svensk kurs

                           blir bra för henne att få lära sig svenska och även

                           få komma ut och träffa lite folk.

                           NU MINA VÄNNER SÅ ÖNSKAR JAG ER EN BRA DAG  

 
 
Spanaren

Spanaren

9 februari 2015 11:46

Olivia är en riktig linslus och som blir älskad och betittad av många *njuter* Vad jobbar Peter med? Usch ska han till Irak igen ... vi håller tummarna även denna gång. Bra att Kate ska lära sig svenska. Låter som du trivs och mår gott och är som vanligt stolt över de dina. Puss till Snuttan och kram till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

9 februari 2015 12:31

Så söt hon är Lilla Olivia.
Det går nog bra för Peter, 14 dagar går fort.
Trevligt för Kate att få börja skolan och lära sig svenska och träffa lite andra människor.
Du har haft fullt upp i helgen kan jag läsa ;)
Men då går tiden oxå fort.
Ha en fin måndag min vän.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

11 februari 2015 19:43

Såååå fin hon är lilla Olivia. Så bra att Kate får gå och lära sig Svenska. Inte lätt men hon fixar det nog.
Kram på dig och ha en fin kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

20 februari 2015 22:55

Så söt Olivia är, vilka stora ögon.
Önskar dig en fin helg vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
E-K värld/Leva-Kerstin

E-K värld/Leva-Kerstin

8 juli 2015 08:33

Hej på dej!
En ny vecka bjuder alltid på nya möjligheter, eller hur?
Så söt liten tjej. Visst är det livets efterrätt med barnbarn. Hur många har du? Vid detta laget har jag hunnit få sju. :).
Som du förstår är jag tillbaka i bloggvärlden igen, efter flera års uppehåll. Har "gått vidare" från så att säga Stigs, Steeperz tema till mitt eget som mer inriktar sig på den jag är idag idag 7 år efter hans död. Mycket är så klart den gamla E-K men med ännu fler insikter om livet, förhoppningsvis visare.
Jag ser att du tagit bort min länk, vill du vara gullig att lägga till den igen? Det skulle hjälpa mig att sprida ut boken jag skrivit, Fröken Änka, min självbiografi.
Ha en härlig dag

http://www.steeperz.com

 
Leva-Kerstin

Leva-Kerstin

9 januari 2016 17:30

God fortsättning på 2016
Vilken sötnos du visar upp

http://www.steeperz.com

 
Annorlunda

Annorlunda

9 mars 2016 19:59

Hej på er!
Välkommen till min blogg!
Jag är en cool och tuff brud på 45 år och jag gillar Mode, fota, familjelivet, shopping m.m
Och det jag avskyr mest är : Mobbning, skitsnack, och folk som förstör för andra med massor mera.
Följ gärna mej! Så följer jag tillbaka! Kontakt: mia2@home.se Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m http://nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m

http://nouw.com/annorlundamamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Av Lillis - 22 januari 2015 10:40


                                     Snö så långt ögat kan se, snöat under hela natten                            och snöar fortfarande.                            Övergången från tele 2 till bredbandsbolaget gick                            jät...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards