Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2009

Av Lillis - 28 februari 2009 17:43

 En stor Manifestation utanför Statt mot våld och brottslighet , så mycket folk som ställt upp har jag inte sätt på länge,När VD för Statt höll tal så var det många som grät.På eftermiddagen var vi hem till Peter och grattade honom.I kväll blir det att titta på Melodifestivalen

Önskar er alla en bra lördag

Av Lillis - 28 februari 2009 13:05

 


Idag har jag fått denna fina AWARD av min bloggvän LENA

Jag säger tusen tusen tack för den. Jag blir så glad!!


Av Lillis - 27 februari 2009 14:01

 Tänk vad dagarna går fort nu är det fredag igen. Det har snöat här på förmiddagen,men nu skiner solen och nästan all snö är borta.

I går grep dom en man för branden,men jag skulle tro att det är bara en underhuggare som utfört branden som dom gripit, han arbetar på en krog i centrala E-tuna. Nog talat om detta.

Vill önska er alla en bra och mysig fredag

Av Lillis - 26 februari 2009 14:02

   En riktigt vacker vårdag solen skiner och det är så skönt ute. I dag för 27 år sen så föddes en liten kille som fick namnet Peter och är mitt älskade barnbarn,tänk vad åren går fort,men jag blir bara yngre och vackrare(hi hi)

I dag var Siv och jag ner en vända på stan passade på att titta på förödelsen som drabbat vårat Stadshotell det är en hemsk syn och man blir så ledsen.När vi ändå var på stan så gick vi till Kebabhuset och åt klyftpotatis och kebab och det smakade bra

Ha en bra dag och kväll

Av Lillis - 25 februari 2009 13:08

 Nu har det hänt igen Stadshotellet i Eskilstuna har brunnit ner branden började runt04 i morse.För några år sen så var det Harrys branden på Harrys var anlagd och dom tror även att den på statt är anlagd.På hotellet så bodde det 113 gäster,som tur var så blev ingen allvarligt skadad men 8 st fick åka till Las för rökskador.Det är så ruskigt när man börjar bränna ner ställen för att det går bra,undrar vad det är för värd vi lever i.

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 24 februari 2009 11:58

  I dag är det 1 år sen jag började att blogga.

Ett stort tack till Cina som hjälpt mig mycket,utan henne hade jag inte klarat mig.Jag har väl haft mina svakor och tänkt att sluta då har hon peppat mig att fortsätta. Jag är glad att jag började, har fått lära känna massa sköna och trevliga personer,som stöttar varandra och är måna om varandar.Ni ska veta att ni alla betyder mycket för mig och jag är glad att ni finns

En stor kram till er alla

Av Lillis - 23 februari 2009 07:13

Jag har blivit utmanad av Monica.

Nu är hon nyfiken på mig.

Här kommer frågorna, och mina svar.


1. 4tv:pogram jag brukar se:

Let's dance,Du är vad du äter,Lipstick jungle, Lyxfällan.


2. 4 saker jag gjorde i går:

På landet med mina vänner,lagade mat, pratade i telefon,

tittade på tv.


3. 4 saker jag längtar till:

Våren,Kunna sitta ute och mysa,sköna sommar kvällar,sitta i solen.


4. 4 saker som står på min önskelista:

Att mina nära och kära får vara friska,Att vinna på trav,

Fred på jorden,Att kunna resa


5. 4 saker som jag tycker om att göra:

Umgås med familjen och vänner,Styrketräna,Dans,Läsa.


6. 4 Saker jag avskyr:

Orättvisor,Oärliga personer,Djurplågeri,Ormar.


7. 4 Saker jag åt i går:

Fiskgratäng,Smörgås,Banan,Äpple.


8. 4 bloggare jag utmanar:

Ulla, Gerty, Yvonne och Marianne

Av Lillis - 22 februari 2009 11:38

    Nu har det snöat hela natten och förmiddagen, det är så vitt och fint ute och inte är det så kallt.

I går i Melodifestivalen så tyckte jag att Molly Sanden var en mycket värdig vinnare, hon har så fin och vacker röst.

Efter lunch ska jag följa med goda vänner ut på landet en sväng,hoppas bara att dom plogat och saltat på vägarna så det inte är så halt.

Önskar er alla en bra söndag

Kramen

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards