Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Snöar

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05

                                Snön bara vräker ner och det är vitt så

                                långt ögat kan se, tycker att det räcker

                                nu med den vita varan som kommit, men

                                det är väl bara att gilla läget. 

                                Hoppas att eran helg har varit bra, min 

                                har varit bra träffat goda vänner och så

                                har jag gosat med Snuttan när hon har 

                                velat.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA MÅNDAG  

 
 
Spanaren

Spanaren

2 februari 2015 12:36

Snön har vräkt ned här sedan i torsdags och du såg vad snö vi hade när du besökte min blogg ;.) Var rädd om dig min vän och ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 februari 2015 13:18

Ja nu får det baske mig räcka för detta är inte roligt.
Men som sagt skiten ska ju ner innan VÅREN knackar på dörren.
Och just nu ser den ut att vara långt borta.
Ha en fortsatt fin dag min vän.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Hemsida

Hemsida

2 februari 2015 19:02

Jag hoppas att det inte kommer mer snö, sommaren får gärna komma fram nu :)

http://xn--grahemsida-ecb.com

 
Andy

Andy

1 januari 2018 19:42

Tänk om det kunde komma lite snö här i Göteborg!

http://www.karpathosgrekland.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Av Lillis - 22 januari 2015 10:40


                                     Snö så långt ögat kan se, snöat under hela natten                            och snöar fortfarande.                            Övergången från tele 2 till bredbandsbolaget gick                            jät...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards