Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lillis - 21 oktober 2014 09:32

                              Nu har det gått en vecka sedan jag var in och skrev

                              något på bloggen, måste verkligen skärpa till mig.

                              Här hos Snuttan och mig så rullar allt på som vanligt.

                              I lördagskväll så var jag på höstfest med Glada gänget,

                              bra orkester som spelade och många dansanta män och

                              dansa fick jag göra, en mycket trevlig tillställning som

                              jag lever länge på.

                              Trist och tråkigt väder men det hör ju hösten till. inte

                               många löv finns kvar på träden men dom bildar fina

                               mönster på backen

                               ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG  

Av Lillis - 14 oktober 2014 13:07

                             Började min tisdag med att besöka tvättstugan

                             och köra några maskiner, när jag var färdig

                             så var det dags att gå till Carina oc få lite färg

                             i håret, så nu känner jag mig som ny igen.

                             Har oxå varit ut på en riktigt långpromenad, var

                             så himla skönt ute och man ser nu att löven från

                             träden försvinner mer och mer.

                             Måste få visa en bild så vackert det är vid

                             Klosters kyrka

                              ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG  

Av Lillis - 8 oktober 2014 08:06

                              Regnar och blåser som bara den, men detta

                              väder hör ju hösten till och det är ju bara

                              att gilla läget

                              I söndags så var jag hem till Carina och åt

                              mat och då träffade jag mitt barnbarn Maria,

                              har ju berättat tidigare för er att jag ska

                              bli gammelmormor. En fin liten mage har hon

                              och nu är det bara 3 månader kvar tills man

                              får träffa den lilla, ska bli så spännande och

                              roligt.

                              Här hos Snuttan och mig så rullar dagarna på

                              som vanligt

                               EN BRA ONSDAG TILL ER ALLA.  

Av Lillis - 2 oktober 2014 11:49

                               Allt är som vanligt hos mig och Snuttan.

                               Tränar, ute och går och träffar vänner.

                                Fint och skönt höstväder med sol har vi

                                haft, men för en stund sen så regnade

                                det.

                                Har inte mycket att skriva om men ni ser

                                ju i alla fall att jag lever och mår bra

                                ÖNSKAR ER EN BRA TORSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards