Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2009

Av Lillis - 30 april 2009 13:20

 En mycket fin och solig dag,får hoppas att vädret håller i sig tills i kväll.

 Nu på förmiddagen har jag träffat Lena som jag arbetat tillsammans med gick på stan ett tag sedan gick vi och åt lunch, det är alltid så roligt att träffa henne och prata bort en stund.

 I kväll ska Rita och jag hitta på något kanske blir det att vi går och tittar på någon brasa någonting ska vi  göra i alla fall

Nu önskar jag er en bra Valborg

Av Lillis - 29 april 2009 13:46

 I dag kommer ännu ett kort från våran vackra Stadspark.

Snabeldraken har fått kommit ut och lufta sig och visat vad han går för och resultatet blev ju bra.

 Har varit hem till barnbarnet Peter och hjälpt honom att sätta upp gardiner i ett av rummen så resten får vi ta en annan dag. Nu ska jag göra i ordning lite mat åt mig är så hungrig

Ha en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 28 april 2009 13:06

 I dag på förmiddagen har jag varit på Mammografi och det är väl inte så skönt men det är bra att det finns, när jag var klar så jag jag hem till Karin och tog en snabbfika  sen åkte vi till Växtriket skulle ha Penseer att sätta på balkongbordet.Man blir precis sjuk när man går och tittar på alla fina blommor,ska köpa mer längre fram.

En ganska skön och behaglig dag solen skiner och allt är toppen

Ha det nu gott alla vänner

Kramen

Av Lillis - 27 april 2009 12:34

 I dag är inte solen framme så mycket men det är så varmt och skönt.

Karin och jag har setat i Stadsparken en stund och då tog jag den här bilden så ni får se hur fint det blommar

Sedan gick vi ner en sväng på stan skulle titta efter en tunika men jag hittade ingen som jag tyckte var snygg så då fick jag vara utan men det går väl flera tåg.Så vi gick och tog en fika istället och det smakade bra

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 26 april 2009 17:12

  Ännu en vacker dag varmt och skönt, men just nu har det börjat att regna. Rita och jag har varit ute på en riktig långpromenad vi var till ett område som heter Slagsta och har jättegod  glass som dom gör själva och som heter Slagsta glass

I går dagens inlägg som jag skrev så betackar jag mig för en kommentar som jag fick som var skriven av någon som kallar sig för gurkan,har du inget vettigt att skriva så behöver du inte skriva alls

Önskar er alla en fortsatt bra söndag

Av Lillis - 25 april 2009 17:12

                            En vacker och strålande sommardag

 Vill önska er alla en fin och trevlig helg

Av Lillis - 24 april 2009 14:52

 En mycket vacker och skön dag och man blir så glad men ändå så är jag ledsen en nära vän till mig gick bort i morse hon har kämpat i många år mot sin lungcancer men nu orkade hon inte längre

 I dag har jag gjort något jag aldrig gjort tidigare jag har varit och plockat mina ögonbryn,förr gjorde jag det själv men dom har blivit ljusare så det är svårt att se,dom var så yviga och fula, blev så nöjd och belåten.

Önskar er alla en fortsatt bra fredag

Av Lillis - 23 april 2009 13:16

 I dag är det tvättstugan som gäller, är så himla svårt att få tvätt tider så det blir att man samlar på sig så mycket,och så får man tvätta i flera timmar

 I dag har vi solsken för hela slanten det är så härligt

 Lite senare på eftermiddagen så ska jag träffa min väninna Siv och vi ska gå

 på After Work ta ett glas vin och prata bort några timmar sen blir det bara att gå hem igen men det är kul att komma ut lite

Ha det gott mina vänner

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards