Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2008

Av Lillis - 30 mars 2008 17:06

         Idag har det varit kanon väder,har seta i solen på balkongen i hop med min dotter Carin och fikat.Har även varit ute och gått en sväng. Nu ska jag bara ta det lugnt. Vi hörs

          Kram Lillis

Av Lillis - 28 mars 2008 13:21

 Strålande sol även idag,var uet på en morgon promenad men då var det kallt ute.I dag är det tvättstugan som gäller och mellan maskinerna har mina små fiskar fått rent i sitt krypin. Har även setat ute på balkongen i solen och fikat.I kväll är det Let's Dance och jag hoppas att Tony Rickardsson vinner.Jag önskar er en bra kväll

              Kram Lillis 

Av Lillis - 27 mars 2008 14:33

 Strålande sol hela dagen,man blir glad när solen skiner. Började dagen med att gå ner och träna, sedan har jag försökt att få ordning i mitt krypin.Ska om någon timme på After Work och träffa goda vänner och ta ett glas vin,det ska bli kul. Önskar er en fin kväll

      Kram Lillis

Av Lillis - 26 mars 2008 17:13

 Jag var ute på en morgon promenad,men fy vad kallt det var. Under dagen har det varit strålande sol fast det har blåst lite.Har sett efter Leonidas när Maria arbetade, passade även på att klippa mig innan hon slutade för dagen. Ha det gott

  Kram Lillis

Av Lillis - 25 mars 2008 20:09

 Idag har det regnat ena minuten och sen har det snöat den andra. Började dagen med att gå ner och träna,har träffat några gammla jobbar kompisar och det är alltid trevligt. Nu ska jag sätta mig och titta på tv.önskar er en bra kväll

  Kram Lillis

Av Lillis - 24 mars 2008 09:28

 Nu är det bara Snuttan och jag igen i mitt lilla krypin. Yngsta dottern åkte hem till Motala i går. Påsken har varit intensiv ena  dagen var vi hem till min dotter Carina och hennes sambo och åt, och andra dagen här hemma, men det är kul att kunna träffas hela familjen, men det är skönt att det är över. Ska i väg och se efter Leonidas en stund. Ha en bra dag och kväll

        Kram Lillis

Av Lillis - 20 mars 2008 17:29

 Kallt i morse, men strålande sol under dagen.Har fått sms från Maria att det inte var så bra med Leonidas men hon kan inte prata för hon mår inte bra,jag får väl höra i morgon när vi träffas.I morgon kommer min yngsta dotter hem från Motala och det blir så kul. Jag önskar er alla en 

                         Glad Påsk

          Kram

Av Lillis - 19 mars 2008 21:32

Tänder dessa tre ljus för det tragiska som har hänt i Arboga!

Sänder en tanke till alla anhöriga och den skadade mamman.


Kopiera detta ljus och sätt på din sida och tänk på dessa stackars barn.....

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards