Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lillis - 31 oktober 2011 11:02

                  En riktigt vacker höstdag har vi med sol och termometern visar på +14 grader,

                  var så himla skönt ute, har varit ut på en riktigt långpromenad så nu känner jag

                  mig som nya igen.

                  Började min måndag med att besöka tvättstugan så nu är det avklarat för denna

                  gång.

                  I går var jag upp till mitt barnbarn Peter och träffade då en bekant där som jag

                  inte sätt på 15-16 år så roligt det var att se honom igen.

                  I kväll så ska jag väl titta på Ensam mamma söker, tycker att det är lite kul.

                                  EN BRA MÅNDAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 30 oktober 2011 11:08

                                             Fick för ett tag sen en fråga från min bloggvän

                                                  
                 SPANAREN

                  Om vilken blomma jag tycker att jag är, lite lik en Viol är jag allt

                  blyg för nya personer jag möter.

                  Tycker mycket om denna lilla spröda och vackra viol som visa upp sig i sin vackra skrud och som växer så fint i skogen .

                       EN BRA OC H SKÖN SÖNDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  









Av Lillis - 29 oktober 2011 12:08

                   En solig och fin lördag har vi, så härligt var det ute så nu gäller

                   det att ta tillvara på denna sköna dag och vara ute så mycket

                   som möjligt.

                   I kväll så börjar Så mycket bättre igen och det ska bli så kul

                   att se, många bra artister är med så jag ser fram mot detta.

                    Har inte så mycket att skriva om, jo kom ihåg att ställa

                    OM KLOCKORNA I NATT

                      EN FORTSATT BRA HELG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 28 oktober 2011 11:57

                  I dag så har vi ganska så varmt +10 grader så det var rätt så skönt ute.

                  Berättade i går för er att jag skrivit ett mail till hyresgästföreningen,

                  och kan ni tänka er att jag fick ett trevligt svar från dom, det

                  uppskattade jag.

                  Var tvungen att gå ner till Clas Ohlson och köpa en ny termometer, när jag

                  kom upp imorse och skulle titta hur kallt det var ute så var det en viss

                  kattfröken som hade bitit av sladden, det är första gången hon ger sig på

                  sladdar.

                  Kan oxå berätta att i morse så var en av mina nya fiskar död.

                  På eftermiddan så kommer Karin upp på en snabbfika och lite prat blir det

                  oxå.

                              EN BRA FREDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 27 oktober 2011 12:39

                   I går kväll så började det att regna sen har det regnat från och

                    till hela natten.

                    Har nu på morgonen skrivit ett långt mail till Hyresgästföreningen

                    min hyresvärd vill ju höja hyran igen, men sådan standard på

                   lägenheterna har vi inte så jag tycker att det är rimligt.

                    Så nu ska det bli kul att se om man har någon glädje av att man

                    är med i hyresgästföreningen.

                    Härom dagen när jag var ner på stan så köpte jag en topp som jag

                    vill visa för er

                            EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 26 oktober 2011 11:46

                        Under förmiddagen så har jag tagit en svängom med snabeldraken har var allt lite

                        motvillig i början, så det var bara att ta till alla knep som jag har för att få ut

                        honom ur städskrubben, men sen gick allt som en dans.

                        Efter lunch så ska jag ta mig en promenad, tyckte att det kändes ganska så skönt

                        när jag var ut på balkongen.

                        Så det är bara att ta tjuren vid hornen och ge sig ut

                                         EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 25 oktober 2011 11:13

                  Vilken disig och grå morgon vi hade här i stan, men nu har det lättat något.

                   Även i dag så är det lite småkyligt ute, men det är skönt att få komma

                  ut och röra på sig och det är bara att vänja sig att det är kallare.

                  På eftermiddan så får jag främmande av en god vän och vi har inte

                  träffas på länge så det ska bli skoj att få prata lite strunt och dela

                  med sig av det som hänt.

                               NU FÅR NI ALLA HA EN BRA DAG OCH TA HAND OM ER    

Av Lillis - 24 oktober 2011 11:18

                 Fy för den lede vad gråkallt det var ute. Vädret är väldigt konstigt i går så hade

                 vi en solig och fin höstdag och det var så himla skönt.

                 Har varit en snabbis hos Rita och gett henne pengar, hon ska gå och köpa biljetter

                 till Nyårsafton på teatern  vi är ju ett gäng som träffas då och det är en trevlig

                 tradetion som vi har.

                  I går så var jag hem till Peter och träffade min nära och kära och det är alltid

                  lika mysigt.

                  I kväll såska jag titta på Ensam mamma söker och se hur det går för dom

                                            EN BRA DAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards