Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2011

Av Lillis - 31 maj 2011 11:09

     Solen skiner från en klarblå himmel och allt känns toppen och

     blåsten har avtagit.

     Nu på morgonen så var det åter dax för ett tvättpass, kunde

     hänga ut lite av tvätten på balkongen och kläderna doftar så

     gott när det hängt ute i det fria.

     Har varit ut på min vanliga promenad, var så varmt och skönt

     så nu hoppas jag på att sommarvärmen är på väg.

     På eftermiddan så ska jag ta min cykel och åka hem och gratta

     Hasse som i dag fyller år och även få träffa hans nya kvinna

     det ska bli spännande

      Tog några kort i Stadsparken som jag tänkte visa er

        EN BRA OCH SKÖN TISDAG TILL ER ALLA    

Av Lillis - 30 maj 2011 10:56

           Usch och fy vilket väder det blåser halv storm men solen har letat

           sig fram nu, känns som det aldrig blir sommar.

           Nej nu gäller det att tänka positivt och glädjas åt andra saker än

           åt vädret.

           Har varit ut på en promenad i blåsten, passade även på att handla

           på en gång.

           Tittade ni på Det blir bättre med Peter Jöback i går kväll? vad en

           del får utstå mycket som barn och som dom sedan bär med sig hela

           livet. Det är så synd om många människor, kan förstå att det tar tid

           att bli hel igen, om man blir det någon gång.

           En bra vecka önskar jag er

           VARFÖR BEHANDLAR VI ÖMTÅLIGT GLAS MED SILKESVANTAR,,?

           NÄR VI LÅTER SKÖRA MÄNNISKOR HAMNA PÅ GATAN,,,?

Av Lillis - 28 maj 2011 17:50

          Kall och blåsig har dagen varit, så tråkigt när det var lite

          jippon på stan. Det var så mycket folk nere på stan och tittade

          och lite uppträdande var det oxå

          Har oxå sätt Prideparaden och jag måste säga att jag beundrar

          dessa människor som vågar stå upp för vad dom är och mycket kärlek

          och värme bland dessa människor.

          Sedan gick vi hem till mig och fikade

          I kväll så är det Martin S som gäller

          Visar några bilder från dagen(Klicka på bilderna)

           EN BRA KVÄLL TILL ER ALLA            

Av Lillis - 27 maj 2011 11:07

     Nu har det regnat under morgonen och det är fortfarande mulet och

     ingen värme att prata om.

     Många som undrat om Siv och jag klarade oss regn i går och det gjorde

     vi, men det blev lite kyligt att sitta ute när solen försvann.

     Om någon timme så ska jag följa med Karin och vara smakråd, hon är

     bjuden på bröllop, så nu vill hon ha en klänning till dess, så nu blir det

     att springa runt i affärerna

     VI HÖRS I MORGON IGEN TILL DESS SÅ FÅR NI HA DET BRA

SOL

Av Lillis - 26 maj 2011 11:14

            Börjar mitt inlägg med lite tänkvärda ord

            Alla människor har ett hjärta,

            men storleken varierar.

            Idag så har vi en stor sol över stan och blåsten har nästan

            upphört. Det var så varmt och skönt ute.

            I dag så börjar även Springpride här i stan och håller på

            till den 29 Maj, får väl gå och kolla in det någon dag.

            På eftermiddan om vädret håller i sig så ska Siv och jag

            gå till Grappa på After Work, ta ett glas vin, sitta och

            prata, titta på alla folk som rör sig på bargatan, ska

            bli kul

              EN BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER  

Av Lillis - 25 maj 2011 11:21

       Har varit ut på en cykeltur men fy för den lede vad det blåser

       och kallt är det oxå. Det var ju tur att jag satt stadigt på

       sadeln så jag inte blåste av, skulle jag inte vara tvungen att

       köpa kattsand så hade jag aldrig satt mig på cykeln, men det är

       så tungt att bära.

       Måste nog säga att jag är väldigt trött på denna blåst nu, men det

       är väl bara att ta det onda med det goda.

       Tog ett kort på en Syrenbuske när jag var ute och visst är det en

        Vacker färg

          EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

     

Av Lillis - 24 maj 2011 12:09

      Regnat under förmiddagen, men molnen börjar försvinna så smått

      men fortfarande så blåser det av bara sjutton.

      En mysig eftermiddag var det med Maria i går. Var ju några månader

      sen hon flyttade i hop med sin pojkvän M och sedan dess har dom

      väntat på soffan som dom beställt, i går så berättade hon att dom

      fått den och tyckte att jag skulle komma och titta på den, så nu har

      jag gjort det och den var kanonsnygg och blev även bjuden på kaffe

      och en pratstund så trevligt.

      På eftermiddagen så får jag främmande av en god vän som jag inte

      träffat på väldigt länge ska bli så roligt

      Nu mina vänner så slutar jag mitt inlägg för i dag

       Var rädda om er  

Av Lillis - 23 maj 2011 11:24

              Här igen efter en dags ledighet från bloggen.

              I natt och en bit en på morgonsidan så har det

              regnat, när jag tittade ut i morse så var det stora

              vattenpölar.Fortfarande mulet och grått men solen

              försöker att titta fram mellan molnen.

              Har varit ute men fy sjutton det känns nästan som

              det är höst blåser och är så kallt, så det var inte

              alls något skönt

              På eftermiddan så kommer mitt barnbarn Maria

              hem till mig ska bli så roligt och mysigt att få

              vara tillsammans med henne i några timmar

                EN BRA DAG TILL ER ALLA

              

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards