Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2010

Av Lillis - 30 juni 2010 13:55

 Det är svårt att leka guide när man inte är så bra på Engelska men det går bättre och bättre. Här har vi fått lite regn men inget att prata om.

 På förmiddagen så var Kate och jag ute och fixade lite blommor till Peters balkong så det blir lite som lyser upp och fint blev det.

Som jag skrev i går så ville ju Kate se Klosters kyrka och hon ville även att jag skulle ta några kort därifrån så då knäppte jag dessa

Jag slutar mitt inlägg för i dag och önskar er alla en bra onsdag         

Av Lillis - 29 juni 2010 11:35

 Även i dag så har vi en stor sol över E-tuna

Varit ut på en motionsrunda nu på morgonen, men det är nästan för varmt att vara ute och motioner, det bästa vore att sitta på en parkbänk och äta glass.

 I dag så är Carina ledig och då tar hon hand om Kate så dom skulle hitta på något att göra tillsammans och eftersom Carina har bil så kan dom ju åka och kolla runt på saker jag inte kan ta med henne på.

 I går eftermiddag så tog jag med mig Kate och gick ner till Rothoffsparken så hon fick se allt det vackra som finns där, hon tycker att vi har så grönt och fint här i landet och även att det är så rent. Innan vi gick hem i går så ville hon gå in i

Klosters Kyrka och titta så där tog vi några kort som ni får se i morgon

 Kommer några kort från Rothoffsparken

En bra tisdag önskar jag er         

Av Lillis - 28 juni 2010 12:38

 En varm och skön dag  med en stor sol.

Åter dax för ett motionspass upp och ner till tvättstugan. Nu på förmiddagen har jag varit och visat runt Peters flickvän Kate lite av stan och vad vissa affärer ligger, hon blir här en till två månader. Lite otur blev det i går kväll så fick han reda på att han skulle åka och jobba i Sälen några dagar. Så det är ju tur att vi bor så nära varandra så jag kan ställa upp för henne, men jag är ju inge bra på Engelska men det får lösa sig så gott det går.

Visar ett kort som jag tog när jag var på väg till Vilsta i går

En bra måndag till er alla  

Av Lillis - 27 juni 2010 10:27

 Nu är midsommar helgen över för denna gång och det är skönt att allt återgår  till det vanliga. Hoppas att ni alla haft en trevlig och skön midsommar.

 I går under förmiddagen så fick vi lite regn, men i dag så skiner solen som bara den.  Min helg har varit lugn och skön med god mat och trevligt sällskap.

Nu på morgonen har Peter kommit hem efter 14 dagar i Kambodja där han var på bröllop, så senare fran på dagen så ska jag gå hem till honom och höra hur han har haft det.

 Ska väl oxå gå ut en sväng i det vackra vädret

En fin och bra söndag önskar jag er

Av Lillis - 24 juni 2010 09:51

 Nu på morgonen har snabeldraken fått kommit fram och visat vad den går för. Får lite främmande i kväll och då måste det se skapligt ut. Även idag så har vi en fin dag

Midsommarafton ska jag fira ihop med goda vänner,äta gott och må gott. Ska gå ut på en promenad om en stud

 EN FIN OCH BRA MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA     

Av Lillis - 23 juni 2010 12:24

 Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinne

 Varit med Siv och Björn ut till Sundbyholms Gårdsbutik och handlat lite godsaker till Midsommar, Köpte Yankee lax, Romsås och Matjessill, dom gör sin egen Romsås och den är kanon god. När vi kom därifrån var det bara att gå upp med sakerna, så tog jag cykeln och åkte till affären och handlade resten av sakerna jag ska ha i midsommar. Ska gå ut och sätta mig i solen det är lika bra att passa på när solen är framme

 Önskar er alla en fortsatt bra dag  

Av Lillis - 22 juni 2010 12:00

Ännu en dag med strålande sol, så varmt och skönt.

Varit ute i den härliga sommar värmen, setat en stund och tittat ut över E-tuna ån

så fint och rogivande.

På eftermiddagen så ska Siv och jag gå på After Work, ta ett glas vin och titta på alla folk som rör sig på bargatan, det brukar vara jätte mycket på på alla uteserveringar när det är fint väder.

En bra tisdag önskar jag er alla  

Av Lillis - 21 juni 2010 11:49

 Åter en ny vecka med allt vad det innebär.

 En stor sol har vi över Eskilstuna. Har varit ner på stan och uträttat lite saker som måste göras. Köpte en stor glass som jag satt och smaskade på och tittade på folk. Passade även på att ta en långpromenad när jag gick hem, gick även in i Stadsparken och tog dessa kort.

På eftermiddagen ska jag försöka att göra lite nytta här hemma om andan faller på

En bra och fin måndag önskar jag er       

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards