Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juli 2009

Av Lillis - 31 juli 2009 14:00

                        Återkommer i morgon

    Vill önska er alla en trevlig och bra fredag

Av Lillis - 30 juli 2009 12:07

 Nu på förmiddagen så kom det en liten regnskur,men nu är det fint igen.

 I går kväll var Håkan min bästa manliga vän och ner på Å-bryggan som ligger i Stadsparken och tog en kopp kaffe och pratade bort några timmar,när jag stog och väntade på honom så tog jag detta kort

 På eftermiddagen om det blir uppehållsväder så ska Siv och jag till Grappa på After Work som är mellan kl:16-20 och ta ett glas vin och titta på folk det är så kul

En bra torsdag önskar jag er alla

Av Lillis - 29 juli 2009 12:19

  En solig och vacker dag har vi här i stan, vad kan man mer begära.

 Har varit ner på torget och köpt Västerås gurka som jag lagt in receptet kommer från Cina

 På eftermiddagen ska jag hem till Anita och prata bort en stund och det blir kul

 Önskar er alla en bra och fin onsdag

Av Lillis - 28 juli 2009 14:08

 Har regnat hela förmiddagen,gick ut en stund i regnvädret för att se om det är sant som dom säger  att man blir vacker av regnvatten men en så länge så har jag inte sätt någon skillnad.

 I går kväll så skulle jag ha tittat på Lotta på Liseberg,men slog över till en annan kanal och tittade på en Norsk serie "Himmelblå" som  jag tror kommer att bli jätte bra

Ha en bra tisdag och var rädda om er

Av Lillis - 27 juli 2009 12:44

 En dag med sol och moln om varannat men varmt och skönt

 På förmiddagen så körde Anita mig till veterinären så nu har Snuttan fått sin spruta, men hon uppförde sig väldigt illa hon fräste och stog i,sen åkte vi hem med henne så fortsatte vi ut till ICA Maxi och handlade jag har inte varit där förut så det var kul att se stället och stort var det oxå

 Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 26 juli 2009 14:03

 Ena minuten sol och sedan dyker det upp moln,mendet är så varmt och skönt.

 Rita och jag har tagit en cykeltur till Växtriket hon skulle köpa blommor,på hemvägen så cyklade vi in till Jysk och gick runt och tittade vad dom hade att erbjuda och det är ju en hel del.Nu ska jag ta och göra iordning lite mat åt mig så magen får sitt

Önskar er en bra dag

Av Lillis - 25 juli 2009 12:06

 Har varit ner på stan en sväng och handlat grönsaker på torget,även varit och kollat i affärerna,träffade folk som man känner igen och då har man ju pratat bort en stund.

 Det är varmt ute men det är svårt att säga hur vädret blir,mörka moln som tittar fram och även solen så det återstår att se vad det blir av detta.

 I kväll så kommer Rita hem till mig då ska vi äta lite gott och dela på en flaska vin och ha det mysigt

Önskar er alla en bra och fin lördag

Av Lillis - 24 juli 2009 11:34

 Tidigt i morse så regnade det,sedan har det varit uppehåll och det ser nästan som solen vill titta fram. I dag så händer inget särskilt,man får ta dagen som den kommer och glädjas åt allt som gör livet så skönt.Har inget mer att förtälja men återkommer i morgon

En bra och skön fredag önskar jag er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards