Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2009

Av Lillis - 30 september 2009 11:53

Även i dag så var morgonen kylig men det hör väl till årstiden.Var ute på min vanliga morgon promenad,när jag kom hem så ringde Rita och undrade om jag bjöd på kaffe för hon hade varit och hämtat sin dator som hon haft inlämmnad i

3 veckor det var hårddisken som pajat.När vi hade fikat så gick jag med henne ner på stan och tittade runt lite, men fy sjutton vad jag frös så blåsigt och kallt inte ett dugg skönt.

Ha en bra dag mina vänner

Av Lillis - 29 september 2009 11:18

Kallt nu på morgonen men under förmiddagen så tittade solen fram,men det blåser av bara sjutton.Nu på morgonen så hängd jag ut mina sommarkläder på vädring för dom behöver jag inte mera.I går kväll så tittade jag på Himmelblå och när det var slut så slog jag över på 3an,där var det Svenska Hollywoodfruar och vilket skit, kunde inte sluta att titta på det satt och retade upp mig på Anna Anka hon är ju gift med Paul Anka. Vad pengar kan göra en människa knäpp, hon är ett riktigt bimbo i mitt tycke.Hon retar väl upp Svenska folket kan jag tro

Nu får ni alla ha en bra tisdag

Av Lillis - 28 september 2009 11:27

Efter regn så kommer solsken,har regnat hela natten,men nu är det kanonväder.Anita och jag har varit ute och gått en riktig långpromenad och det var så skönt.Har varit ner en sväng på stan då passade jag på att gå in på banken så dom fick lära mig hur jag betalar räkningar på datan, så nu får jag se om jag klarar av det nästa gång men det verkade inte så svårt.Har inget mer att förtälja i dag

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 27 september 2009 11:12

Här råder det total bloggtorka.Men kan i alla fall tala om att det blåser som bara den och nu känns det att hösten är på gång.Kan även berätta att fredagkvällen blev lyckad och att Rita blev så överraskad

Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 25 september 2009 11:54

I dag har vi en strålande vacker höstdag solen skiner men det är lite kallt i skuggan.

Som jag berättade för ett tag sen så fyllde min väninna Rita år men då var hon inte hemma, men i kväll så är vi 8 stycken som ska bjuda ut henne på mat och det blir på hennes favorit mat ställe Papas Tapas,så det ska bli kul och se hur hon reagerar när vi kommer och hämtar henne,hon vet om att hon ska vara klar till en viss tid, men hon har inte en aning om att vi är så många

Önskar er alla en bra fredag

Av Lillis - 24 september 2009 08:28

Är nu hemma igen efter en skön och behaglig båtresa,ingen blåst att prata om soligt väder när vi åkte hem.Mycket folk på båten,dom sa att det var 1300 personer med.Vi har ätit gott och druckit gott.Dansat gjorde vi oxå mycket till

Jontez och Chiquita orkester och det var så kul Handlat lite gjorde jag oxå köpte en flaska vin till min grannfru som såg efter Snuttan,en stock snus till Peter och cigg till Carina och Eau de Parfum Eden till mig själv,så jag kan bara säga att det var en lyckad resa

Önskar er alla en bra torsdag

Av Lillis - 22 september 2009 08:51

 I dag åker Siv och jag till Åland med Birka Paradise,ska bli roligt att komma iväg, jag har ju inte varit i väg på länge.

Äta god mat,dricka gott och förhoppningsvis få dansa,så är det kul att bara titta få folk.Nu får jag hoppas att det inte blåser så mycket gillar inte när det gungarTittar in i morgon kväll om jag orkar.Här lyser solen med sin frånvaro i dag.

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 21 september 2009 13:08

 Har nu varit på massage det var en riktig upplevelse och en skön sådan.Först började hon massera med olja när det var klart så masserade hon efter med varma stenar,så skönt det går inte med ord att beskriva.Sedan var det naglarnas tur så nu är dom riktigt snygga,så nu förstår ni att jag är fin till i morgon när jag ska åka till Åland

Vädret i dag är lite upp och ner ena minuten sol sen kommer molnen fram

Ha en fortsatt bra dag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards