Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2015

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22

                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder

                           har vi haft förutom att det blåste som sjutton.

                           I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och

                           + 2 grader har vi.

                           I lördags ska var jag bjuden på mat hos Carina och 

                           hennes sambo och då fick jag även träffa mina nära

                           och kära.

                           I går( söndag) åkte Peter tillbaka till Irak på jobb i

                           2 veckor och jag hoppas att det går bra även denna

                           gång.

                           I går på eftermiddagen så var Rita och jag hem till

                           Maria och Mikael för att hon skulle få träffa lilla

                           Olivia.

                           I dag så börjar Peters flickvän Kate på Svensk kurs

                           blir bra för henne att få lära sig svenska och även

                           få komma ut och träffa lite folk.

                           NU MINA VÄNNER SÅ ÖNSKAR JAG ER EN BRA DAG  

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18

                               I dag så är solen framme och visar upp sig så

                               härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt

                               skönt ute.

                               Stora istappar hänger från taken och det är så

                               läskigt.

                               Har varit ner till polisen och tagit ett nytt ID kort

                               så nu får jag hoppas att man klarar sig några år

                               framöver.

                               Tänk vad tiden går fort med dom små liven i dag

                                så blir fina Olivia en månad, ska gå hem och titta

                                på henne på söndag.

                                 Önskar er en bra fredag och en skön helg  

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05

                                Snön bara vräker ner och det är vitt så

                                långt ögat kan se, tycker att det räcker

                                nu med den vita varan som kommit, men

                                det är väl bara att gilla läget. 

                                Hoppas att eran helg har varit bra, min 

                                har varit bra träffat goda vänner och så

                                har jag gosat med Snuttan när hon har 

                                velat.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA MÅNDAG  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards