Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under november 2008

Av Lillis - 30 november 2008 16:16

 I dag har Rita och jag varit ner på stan och tittat på julskyltningen i regnet, inte så värst mycket att se,men det blir ju ingen stämning när det inte finns någon snö, kommer ihåg förr när det var snö och kallt och det fanns levande tomtar i skyltfönstren och dom stod och spelade julmusik på stan, men sådana saker finns ju inte kvar längre. När vi hade tittat färdigt så gick vi och åt Kina mat och det smakade jätte bra.

Önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 29 november 2008 13:53

 Hemma igen efter en bra och trevlig kryssning, julbordet var jättefint med mycket gott att äta och att dricka, fick även svänga mina lurviga men det var svårt att dansa det var så fullt med folk över allt.

I dag så hänger regnet i luften inte ett dugg skönt.

I kväll ska jag bara ta det lugnt och titta på Stjärnor på is

Önskar er alla en fin helg.

Av Lillis - 27 november 2008 10:15

  Nu bär det snart av till Åland, får hoppas att det inte blåser så mycket,jag blir inte sjösjuk men jag tycker att det är obehagligt när det gungar mycket

 Nu ska ni ha det så bra så hörs vi i morgonkväll.

Av Lillis - 26 november 2008 13:48

 I dag har vi töväder iE-tuna synd att snön försvinner.

Har träningsvärk så det heter duga efter gårdagens träning hoppas att det går över tills i morgon när jag och min väninna Siv ska åka med Birka Paradise till Åland. vi har beställt jul bord så det blir att smörja kråset ordentligt och efter maten så kanske man kan få svänga sina lurvig till

Micke Ahlgrens och Titanix orkester.

Nu i kväll får vi titta på Bonde söker fru

Önskar er en fortsattbra dag och kväll

Av Lillis - 25 november 2008 14:43

 Har varit ner och tränat på morgonen har inte gjort det på 2veckor när jag hade ont i ryggen så nu var det skönt att komma i gång igen. I dag är det en ganska behaglig luft ute och det blåser inte lika mycket som förut så det är skönt.

 Har putsat av köksfönstret och satt upp rena gardiner till advent så nu är det bara stakarna som fattas men dom får vänta tills på lördag.

Önskar er en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 24 november 2008 12:29

  Som ni ser så bidde det en halsduk till slut, har fått passat på när Snuttan sovit.

Nu har jag varit ner på stan och köpt rosa melerat garn ska göra en halsduk till lilla Emilla.Fy sjutton vad det blåser jag hoppas att det går över till Torsdag för då ska jag åka till Åland. Nu snöar det för fullt i E-tuna och jag tycker att det är så vackert ute.

Ha en bra dag och kväll, var rädda om er.

Av Lillis - 22 november 2008 12:56

  En fin vinterdag med lite snö och kallgrader men så fint. Var ute en stund. Har gått ett varv med snabel draken så att det ser skapligt ut, för jag har bjudit hem Rita, ska göra i ordning lite mat och bjuda henne på, har tänkt att bjuda på Laxfile i ugn med ädelost och pinjenötter. Hur tycker ni det låter?

Sen får vi väl titta på Stjärnor på is

 Ha en bra lördag

Av Lillis - 20 november 2008 13:43

  En solig och vacker dag men kallt och halt ute, när jag var ute och promenerade så gick jag och spännde mig hela tiden är rädd att tratta på ändalykten eller bryta sig det skulle inte vara roligt. Får passa på att sticka medan Snuttan sover hon är knäpp ska bara leka med garnet så i dag är vi inte några vänner att prata om. Nu ska jag gå över en sväng till Peter och mata fiskarna

Önskar er alla en fortsatt bra dag och kväll

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards