Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2010

Av Lillis - 31 december 2010 08:25

 

Önskar jag alla mina nära och kära, alla mina vänner och även dom jag inte känner.

Vi är ju några stycken som har till tradition att gå och titta på Nyårsrevyn, vi ska gå på första föreställningen som börjar kl:16 när revyn är slut så fortsätter vi hem till Rita och äter mat och har trevligt. Sedan så fortsätter vi ner mot

Klosters Kyrka där Nyårstalet ska hållas och vi ska även titta på fyrverkeriet, ska försöka att komma ihåg kameran

Nu mina vänner så önskar jag er en bra och fin Nyårsafton

GOTT NYTT ÅR 

Av Lillis - 30 december 2010 13:02

 I morse så hade vi kallare igen - 11 grader, men jag ska väl inte gnälla det finns ju dom som har det kallare, men jag gillar inte när det är över - 10 grader.

Nu har jag varit och fixat till naglarna, en jätteduktig kille som gjorde Fransk Manikyr på mig. Han var väldigt noga, Jag har ju långa naglar i mig själv  så han filade till dom och målade dom. Får lov att säga att jag blev väldigt nöjd och belåten. Ni ska få se resultatet

En bra dag till er alla och

GOTT NYTT ÅR  



Av Lillis - 29 december 2010 12:09

   En grå och disig dag. Har varit ut på en långpromenad och tyckte nog att der var ganska så skönt ute.

 Fick i julklapp ett presentkort av Peter och Maria på nagelvård så i morgon ska jag gå och fixa till naglarna ska bli så spännande och se hur det blir, det är en kille som ska fixa till dom. Ska be honom att ta ett kort så ni får se hur det blev.

Annars i dag så händer det väl inte så värst mycket och det behöver inte hända saker hela tiden för att jag ska må bra

I kväll så blir det väl att titta på bönderna igen

Nu önskar jag er alla en bra dag

Av Lillis - 28 december 2010 13:16

 I dag har vi inte så många grader men fy sjutton vad råkallt det var ute

 Nu har Siv och jag varit ut på stan och folk springer som yra höns, vi var och tittade i en del affärer men jag handlade inget får inte ro när det är så mycket folk. Vi avslutade våran träff med att gå och äta lunch, sitta och prata i lugn och ro

så det blev några timmar och vi har ju inte träffas på ett tag och då är det ju mycket att prata om

En fortsatt bra dag till er alla       

Av Lillis - 27 december 2010 08:14

Så skönt att allt återgår till det normala.

 I går så avslutades min jul med att Carina, hennes sambo, Peter,Maria och hennes pojkvän var hemma hos mig och Snuttan och åt mat, en trevlig eftermiddag och kväll blev det.

 Just nu så har jag ett tvättpass så jag får springa av mig all god mat som jag ätit.

Senare på dagen så ska jag ner på stan, ska inte på rea tycker inte om att trängas med massa folk, ska till frissan och klippa mig så att jag ser lite skaplig ut till Nyår

 I dag så har vi -6 grader och det snöar lite lätt

 En bra dag till er alla

Av Lillis - 25 december 2010 12:02

 På julen, hoppas att ni haft en bra julafton. En bra och fin julafton hade jag med nära och kära. Var ju hemma hos Carina och firade jul, mycket god mat och lite snäll hade jag allt varit fick julklappar av Peter och Maria.

I morgon kommer de mina hem till mig och äter ska bjuda på Porterstk tycker att det räcker med jul mat nu

En skön och bra juldag önskar jag er alla

Av Lillis - 24 december 2010 10:20

                   GOD JUL TILL ER ALLA MINA VÄNNER

    ÖNSKAR ER EN BRA DAG OCH KVÄLL

Av Lillis - 23 december 2010 08:02

 -21 grader nu på morgonen, blir att sätta på sig ordentligt när det är dax att gå ut.

 I går när jag var och handlade så passade jag på att köpa en julklapp åt mig själv och det blev en tunika som kanske passar till Nyårsafton  vi får se.

I går kväll så smakade jag av skinkan, så gott det var.

Under förmiddagen så ska jag ta en sväng om med snabeldraken så det blir julfint

sen ska jag bara ta det lugnt och njuta

Önskar er alla EN GOD JUL

Ta hand om varandra och njut av julen  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards