Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2009

Av Lillis - 31 januari 2009 14:19

Ännu en grå kall dag.I natt är det någon som har roat sig mycket,vi källsorterar ju så det är någon som tänt eld där vi slänger brännbara soppor, då kan ni tänka er hur det ser ut

I kväll så ska jag titta på Körslaget och jag hoppas att Hanna vinner.

Nu önskar jag er alla en bra Lördag

KRAMEN

Av Lillis - 30 januari 2009 17:16

 En så länge ligger det lite snö kvar på backen,men det är så gråkallt ute inte ett dugg skönt.Men det syns att vi går mot ljusare tider inte så mörkt på eftermiddan längre. Var hem till min väninna Karin på förmiddagen och fikade och pratade bort en stund.Sen kom Peter gjorde färdigt med datorn så nu är allt inlagt som ska finnas på den.

I kväll får vi titta på Let's Dance och se vilka som går vidare till nästa omgång

Ha en bra fredagkväll och var rädda om er

Av Lillis - 29 januari 2009 17:06

Imorse när jag vaknade så hade det snöat det var så ljust och fint.

 I går var Peter och jag ute och köpte ny dator till mig,det känns bra eftersom den andra har krånglat så mycket,nuhar han nästan lagt in allt åt mig det är bara några saker som fattas men det gör han i morgon.Man blir så trött på allt internett och telefonhar inte funkat på halva dagen.Förut när jag skulle gå in och skriva ett inlägg så kom det upp att hag hade fel andvändar namn eller lösen,men nu kom jag in.Drömde i natt om Kålpudding så i dag har jag gjort en stor form

Nu önskar jag er alla en bra kväll

Kramen

Av Lillis - 29 januari 2009 15:32

Ja jag har köpt mig en ny dator (laptop) men allt funkar inte ännu. Men Peter kommer imorgon och hjälper mig fixa till allt. Så det får bli ett kort inlägg idag, bara så ni vet att jag lever. Önskar er alla en fin torsdags em/kväll.

Av Lillis - 27 januari 2009 14:02

 Nu har jag varit och gjort ett tränings pass på Natilus,känns motigt när man ska gå ner, men när det är gjort så känns allt så skönt och man är nöjd med sig själv.

Peter och jag har varit runt i affärerna och tittat på ny dator åt mig men det finns ju hur mycket som helst att välja på,vi hittade några som var bra och till ett bra pris så nu måste jag tänka till i morgon.Den här datorn som jag har nu har börjat att krångla

Ha en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 26 januari 2009 22:38

Nu har jag bytt ut vinter bakgrunden till en mer neutral. Tack RUTH för att du delar med dig av dina fina bakgrunder!

Av Lillis - 26 januari 2009 13:44

En grå och mulen dag regnet hänger i luften. Var en sväng på stan på förmiddagen. Jag är med i ett andelsbolag som spelar på trav på lördagar, när jag ändå var på stan så tittade jag in till affären som har andelsbolaget och skulle höra hur det gick i lördags, hör och häpnad så fick jag ut en vinst på 2500 jag blev så glad och lycklig,så när jag gick så gick jag bara och log så folk tittade på mig som jag inte var riktig.

I kväll kl:20 får vi gå på bröllop och titta när bonden Magnus får sin Emma

Nu får ni ha en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 25 januari 2009 15:10

 En grå och disig söndag, regnar mellan varven. Händer inte så värst mycket i dag, men söndagen är ju en vilodag och det har jag tagit fasta på. Har inget mer att skriva om men jag återkommer i morgon

Ha en bra dag och sköt om er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards