Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2009

Mat

Av Lillis - 30 juni 2009 14:44

 Ännu en varm och het dag,man ska väl inte gnälla men det är lite för varmt för min smak just nu.

Har varit ut och fikat med min ungdomskärlek och det är trevligt och roligt att vi kan vara vänner.

En liten fråga

Är det fler än jag som har problem att hitta på vad man ska äta när det är så varmt.Tycker inte att det smakar och så blir man inte hungrig, men äta måste man ju

Önskar er alla en bra tisdag

Av Lillis - 29 juni 2009 14:04

 Lika varmt i dag,var ut en sväng på förmiddagen,men oj vad det brände på mina axlar tror att jag fick för mycket av det goda i går så nu får jag ta det lugnt några dagar med solen det är inte värt att få ont

 Lite senare på eftermiddaden så ska jag träffa Rita, kanske går vi och tar ett glas vin på någon uteservering,sitter och pratar,tittar på folk som går förbi

Önskar er alla en fortsatt bra måndag

Av Lillis - 28 juni 2009 15:56

 I dag är nog den varmaste dagen som har varit.

 Rita och jag cyklade ut till Carina och hennes sambo i Vilsta och har suttit där i några timmar,när man kommer hem så ser man vad solen tagit och ändå så satt jag i skuggan i bland,men man blir ju lite borta i huvudet när det är så varmt,man får skylla på värmen

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 28 juni 2009 15:53

Av Lillis - 27 juni 2009 15:12

En skön och härlig dag,har bara tagit det lugnt varit ute och gått och haft det skönt

 Om en timme ska jag cykla hem till Siv och ta en drink sen ska vi gå till ett ställe som heter Grappa och äta lite mat och sitta ute och titta på folk

Önskar er alla en bra lördag

Av Lillis - 26 juni 2009 15:05

 Idag så blåser det men det är bara skönt att det fläktar för det är så varmt.

 Har varit ner på stan och uträttat lite saker,passade på att köpa mig en mjukglass som jag satt och åt i solen och tittade på folk,har även setat på balkongen och ätit jordgubbar så gott

 Tog ett kort på Snuttan med mobilen blev lite suddigt men de får duga att visa upp

Önskar er alla en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 25 juni 2009 13:03

 Ännu en varm och het dag, men man ska väl inte klaga när sommaren äntligen kommit.

 Tack för alla grattis hälsningar jag fick av er.

 I dag har Carina (min dotter) varit på las och gjort en ny sprängning där dom vidgar strupen.Den förra gjorde dom för 3månader sen,den här gången så har hon nästan kunnat äta allt,men dom gjorde det här nu så hon inte tappar för mycket i vikt igen,och man vill ju se att ens barn mår bra och kan äta.Så nu är det bara att hoppas att det håller i sig lite längre

Ha en skön och bra dag mina vänner

Av Lillis - 24 juni 2009 11:39

 En varm och skön dag, vad kan man mer begära

 I morse var jag uppe tidigt och städade, innan det blev för varmt. Får lite främmande i kväll och då måste det se skapligt ut

 Har varit ut på en långpromenad i det vackra vädret.Nu ska jag göra i ordning lite mat åt mig, sen ska jag gå ut i solen.

Ha det gott var ni en befinner er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards